30 Ocak 2016 Cumartesi

ÇİÇEĞİM


Kış günü açan çiçeğimin güzelliğine bakın.
İyi hafta sonları...

10 yorum:

  1. Çok güzel bi çiçekmiş ilk defa görüyorum ben ismi ne ola ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:) ama bende bilemiyorum adını
      keşke biri bilse de bizi bilgilendirse :)
      severmisin çiçek yetiştirmeyi?

      Sil
  2. bayılırım ki üşenmesem salona gidip benimkileri fotoğraflardım. Ama inan üşenmeye üşendiğim zaman dilimindeyim ;) Ama benim ana kraliçem Lilium (zambak)beyaz olanına aşığım bir de saksıda kaktüs aşığıyım. Bu aralar herşeyle aşk yaşıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bayılırım lilyuma ne güzel kokar o dimi.
      haha üşenmeye üşenmek lafı çok hoşuma gitti benim tembelliğimi çok güzel ifade ediyor :))
      herşeyle aşk yaşama durumu güzelmiş, baharda gelmedi ama nedir bu mutluluk hali? hayırlara karşı yoksa havada bir kokumu var :))

      Sil
  3. O nasıl güzel renkte bir çiçek bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim kış kış insanın içini açıyor değil mi

      Sil
  4. Yok öyle bi şey sanırım tatilde olmanın verdiği mutluluk :)))))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, bloğunuzu beğenerek ilgiyle takip ediyorum. Sizi kendi bloğuma davet etmek istiyorum. Çeyizlik Tığ Oya Modelleri teşekkürler...

    YanıtlaSil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥