26 Ocak 2016 Salı

GÜMÜŞ LALELİ KOLYE




 Lale zambakgiller  ailesinden çok yıllık ve soğanlı bitki...


Kelime olarak ele alındığında Arapça "Allah" lafzına ait harfleri taşıyan "Lale", tasavvufta Allah'ın birliğini temsil ediyor. 
Harfi manası da Osmanlı bayrak ve sancağının sembolü olan 'hilal'e de ulaşıyor. 




Yaşamımızın her alanında karşımıza çıkan geleneksel bir figür. Tabakta, çanakta, örtüde, kumaşta, kıyafette, duvarda, dekorda vs...
Ayrıca İstanbul Büyük Şehir Belediyesinin ambleminde :)))

Her yere yakışan lalenin takılara da çok yakıştığını düşünüyorum. Hatırlıyor musunuz Sultan Süleymanın Hatice Sultana yaptığı laleli kolye ne kadar da muhteşemdi... 
Kolye ve küpeden oluşan bu takıma sahip olmak isterseniz iletişim linkinden bana ulaşabilirsiniz. 


Tamam benim kolyem o kadar da muhteşem olmadı ama o mücevherdi sonuçta dimi böyle değerlendirmek lazım :))
Gümüş lale ve kesme kristaller kullandım.

Aslında kristallerin çok zarif bir rengi var açık mor tonlarında fakat resimlere gerçek renktonunu bir türlü yansıtamadım.

Bunun için defalarca resim çektim farklı açılarda farklı ışıklarda farklı makinelerle ama sonunda o kazandı ve pes ettim.
Daha tatlı ve soft bir renkle hayal edin bakarken olur mu :))

6 yorum:

  1. Masallah bu ne hamaratlik. Hespsi birbirinden chic. Bol musterilerin ve bol kazanclarin olsun canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Hepsini hafta sonu hazırladım. Programladım kaydettim. Hergüne bir post. Ama yarın son ;) bir daha ne zaman gelirim kısmet. Arayı açmayacağım artık ama ve Bir dahaki gelişime boyadığım mutfağımı paylaşacağım inşallah. Boyadım kullandım boyası eskidi hala paylaşacağım :))

      Sil
    2. Ayyyyysss simdi imdat diye bagiracagim ama!!!! :))
      Su progmramlama olayi bende neden olmuyor? Biryerde yanlis yapiyorum herhalde ama nerde?
      Cok ara verme, yok yazar, disipline gonderirim biliyorsun!!! :))

      Sil
    3. bağırma bağırma :)))
      söyle bana nasıl yaptığını belki buluruz nerede yanlış yaptığını şekerim. çok güzel bişeymiş ben de ilk defa kullandım. ya da bununla ilgili bir post yaparım belki bu özelliği duymayanlar vardır dimi

      Sil
    4. Yap valla, mesela ben biliyorum ama kullanamiyorum.
      Yan tarafta program yap'a tiklayip tarih ve saati ayarliyorum kaydediyorum. Ama saati gelince yayinlamiyor

      Sil
    5. kaydet demicen tatlıııım ahanda buldum hatanı :)

      Sil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥