23 Ocak 2016 Cumartesi

KARTPOSTAL GİBİ :)


Çok seviyorum ben karı...
evet eziyet çile soğuk sonrası vıcık vıcık çamur deryası ama seviyorum işte.
Antalyalı olduğum için görmemişlik var var tabi :))

Evde mahsur kaldım şimdi mesela,
çıkamıyorum dışarı...
Bende bu mahsuriyeti boncuklarımla ve bloğumla ilgilenerek geçireyim dedim.                                                                                                                                                              Sevgilerimle...

4 yorum:

  1. Adanalı olan ben için de görmemişlik söz konusu :) manzaran huzurmuş o an belli ki... İnsanlara bizim oralara hiç kar yağmaz dediğimde inanamıyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet evet aynı sorun bende de var. kar yağmaz bizim oralarda deyince inanmıyorlar. nasıl yani? hiç mi? :)))
      kar bana huzur veriyor galiba... kar yağınca böyle hemen deniz kenarı, göl, orman vs bi yere koşup izlemek izlemek izlemek...

      Sil
  2. Di mi Di mi:))) Biz böyle şeylerle mutlu olmasını bilen insanlarız... ;)

    YanıtlaSil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥