21 Şubat 2016 Pazar

MUTFAK YENİLEME FİNAL


Mutfak yenileme projemi daha önce aşama aşama anlatmıştım:
1.aşama dolapların boyanmasıydı.
2.aşama dolap kulplarının değiştirilmesiydi.
3.aşama tezgah arası fayansın yenilenmesiydi.
4.aşama duvardaki boşluğa ek dolap yapılmasıydı.
5.aşamada camlı bölmede ne olacağına karar veremediğim bir yenilik...

Fakat son halini yayınlamak bir türlü kısmet olmamıştı. zaten bloğa bir süre ara vermiştim döndüğümde ise mutfağın bitmiş halini paylaşmadığım tamamen aklımdan çıkmıştı. Geçenlerde internette gezinirken başkalarının mutfak yenileme projelerini görünce aklıma geldi paylaşmadığım. Hazır aklıma gelmişken de Seneyi devriyesi gelmeden paylaşayım dedim :)))
Daha önce her aşamasını ayrıntılı bir şekilde anlatmıştım zaten. Söyleyecek pekbirşey kalmamış geriye. siz en iyisimi resimlere bakın artık.
Ama lütfen yorum yapmayı unutmayın çünkü fikirlerinizi merak ediyorum.
Sevgiler...




BOŞLUĞA YAPTIĞIMIZ EK DOLAP






37 yorum:

  1. inanmıyorum şahane olmuş, bizim mutfak dolapları da eski halinden ama annem iş çıkarma der hayatta izin vermez. Artık darısı kendi evime. güle güle kullanın.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim begenmene sevindim. Annen doğru soyluyor gercekten eziyetli is :)
      Ama olsun sonrasinda ben yaptim demenin keyfine deger;)

      Sil
  2. Elinize sağlık,çok hoş bir hava yaratmışsınız,vintage olmuş basbayağı,süper.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler vermek istedigim havayi yansittigina sevindim :)

      Sil
  3. harika olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler begenmene sevindim :)

      Sil
  4. Tek kelimeyle sahane olmus. Guzel gunlerde kullan hayatim. Kulplara ayri bayildim ama! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler hayatim begendigine sevindim. Sorma o kulplar var ya o kulplar... Aramadigim yer kalmadi. Sanayilermi dolasmadim onlar yuzunden :))

      Sil
  5. Çok güzel olmuş. Beyaz çok güzel oluyor. Modern görünüyor, iç açıcı oh..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beyaza bayiliyorum. Temiz ferah ve huzurlu... Tesekkurler begenmene sevindim :)

      Sil
  6. SÜPER ötesi . Yenileme bu kadar güzel yapılabilir. Dolap kulpları , fayansla uyumlu . İnsan mutfaktan çıkmak istemez ,güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Iste duymak istediklerim bunlar :)))
      Sanirim sesli dusundum hahaha. tesekkurler cok sevindim yazdiklarin agzimi kulaklarima yaklastirdi. Zevklerimiz benziyor demekki. Begenmene sevindim tatlim.

      Sil
  7. Yayın tarihlerine baktım da , boya ve yapışkan folyoda zaman içinde problem oldu mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simdilik problem yok. Sadece eskisi gibi su bir tarafi yesil telli bulasik sungerleriyle hunharca girisemiyorum dolap temizligine.kiyamiyorum bisey olursa diye Nazik ve kibar davraniyorum temizlik esnasinda :)))

      Sil
  8. Merhaba,
    Çok Güzel olmuş. Ellerinize sağlık.
    İyi Günlerde kullanın.
    S.Güleryüz-Bursa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler begenmenize sevindim Bursa ya sevgiler :)

      Sil
  9. Çok güzel bir dönüşüm olmuş, blogunuzu takibime aldım.

    http://kirmizikelebegingunlugu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler begenmenize sevindim

      Sil
  10. Son derece modern aydınlık bir mutfağa sahip olmuşun o boyama işi hiçç kolay değil yeni mutfağında güzell saatler geçiresin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel dileklerin icin tesekkur ederim canim. Beyazin marifeti iste modernlik ferahlik :) haklisin hiic hic kolay degilmis. Yapmak isteyenlere iki kere dusunun derim :)

      Sil
  11. Ellerinize bin sağlık... İlk gordugumde Avrupanın küçük bir kasabasindaki country bir mutfak sandım :)
    Çok güzel olmus... Huzurlu zamanlar geçirin inşallah içinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) ayy ben bayilirim o dediginiz tarza. Benzetebildiysem ne mutlu bana :)) guzel dilekleriniz icin de guzel iltifatlariniz icin de cok cok tesekkurler, sevgiler...

      Sil
  12. harika olmuş sonuç... elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim begenmene sevindim :))

      Sil
  13. Merhaba bende dolabını boyamak istiyorum araştırdığım kadarıyla polisan x1,marshall ve derz dolgu tiner karısını call paint mis ,paneli kapı boyası ve sizin kullandığınız diyo kullanılmış hangisi daha iyi bulamadıklarından x1 aldım 2kat boyadım ama boya tırnağını değiştirdiği zaman hemen cikiyo yani 3,4 kat vernik istiyo.sizin boyadınız kapaklar sağlam oldumu kir tutuyor mu kolay temizleniyor mu.bende gibi yaşam al ak istiyorum hayatıdır kullanıyorsunuz bi soru oldu mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Sanirim benim kullandigim boya en zor olani. Boyama esnasini dusundugum zaman tavsiye etmem. Cunku 24saatte bile bir kati tam kurumuyor. Cok beklemek gerekiyor. Ve cok kokuyor kokusu da feci bas agrisi yapiyor. Ayrica Soz konusu olan mutfak olunca kisa zamanda bitecek bir is olmali. Ama ayrica vernik atmama gerek kalmicak kadar parlakti. Ve dayanikli. Oyle kalkma falan olmadi. Tabi evde kucuk cocuk yok darbeye falan maruz kalsa nasil olurdu dayaniklik durumu bilmiyorum

      Sil
  14. Gerçekten bayıldım ellerinize sağlık. Folyo deseni seciminizi de ayrıca alkışlamak gerekir :) bende elbise dolabı yenilemek istiyorum, boya ve folyo kullanmaya karar verdim:) folyolari nerden temin edebilirim?

    YanıtlaSil
  15. Gerçekten bayıldım ellerinize sağlık. Folyo deseni seciminizi de ayrıca alkışlamak gerekir :) bende elbise dolabı yenilemek istiyorum, boya ve folyo kullanmaya karar verdim:) folyolari nerden temin edebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler beğenmenize sevindim :)
      yapı marketler ve duvar kağıdı satan internet sitelerinden temin edebilirsiniz. benim elimde oldukça fazla miktarda arttı. dilerseniz benden de satın alabilirsiniz. ihtiyacınız olan metrekareyi hesaplayın, fiyat araştırmasını da yapın sonrasında benden almak isterseniz iletişim bölümünden bana ulaşa bilirsiniz..

      Sil
  16. çok güzel olmuş, iç acıcı. iyi günlerde yemeklerinizi yapın , çayınızı için.
    bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım bende beklerim. sevgiler.
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler beğenmene sevindim :)

      Sil
  17. İnanilmaz guzel olmuş, tamda şuan yapmaya çalıştığım proje, Güle güle kullanın. Camlı bolmeyede ektra bayıldım fakat onun ayrintili paylasimini göremedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :))
      orası için ekstra bir post hazırlayabilirim zaman bulursan beğenmene sevindim sevgiler.

      Sil
  18. Iyi günler aradan 2 ay gibi Bi zaman geçti acaba boya da bişey var mı Bende denemek istiyorum ama korkularım var yapan biri olarak sizden cevap almak iyi birsey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      1 yıldan fazla oldu dolapları boyayalı. 1.5 yıl olmuştur.
      herhangibir kalkma kabarma yada dökülme olmadı boyada. sadece sert bir darbe almıştı, sandalye carpmıştı. orası centik oldu. rötuşla hallolur diye düşünüyorum.

      Sil
  19. merhabalar
    mutfak süper olmuş tek kelimeyle elinize emeğinize sağlık. bende kendımce mutfagımı yenılemeye calışıyorum. ara fayans kagıdınzıı cok begendım hangi siteden aldınız acaba bende almak isterim :) tesekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler beğenmenize sevindim :)
      yapı marketler ve duvar kağıdı satan internet sitelerinden temin edebilirsiniz. benim elimde oldukça fazla miktarda arttı. dilerseniz benden de satın alabilirsiniz. ihtiyacınız olan metrekareyi hesaplayın, fiyat araştırmasını da yapın sonrasında benden almak isterseniz iletişim bölümünden bana ulaşa bilirsiniz.. sevgiler

      Sil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥