24 Nisan 2020 Cuma

Kendi maskeni kendin dik

Maske

Do it yourself!
Mümkün olduğunca evden çıkmamamız gereken bu dönemde kod bekleyip kalabalık sıralara girmek yerine neden kendi maskemi kendim yapmıyorum dedim. Siz de böyle yapın demiyorum bu benim tercihim. Çünkü ne denli koruyucu olur bilmiyorum. Gerçi eve gelen maskeleri gördükten sonra!...

Aslında ilk maske dikenleri gördüğümde verdiğim tepki "yok artık daha neler!" olmuştu. Nasıl oldu da dikme raddesine geldim bilmiyorum ama artık çok ta mantıksız gelmiyor açıkçası.

Ben 2 adet pamuklu kumaş tercih ettim. İç kısımda kullandığım daha ince ve yumuşak, dış kısımda kullandığımsa daha kalın bir kumaştı.

  • Kumaşlardan 18×22 ebatında birer dikdörtgen kestim.
  • Yüzleri birbirine gelecek şekilde yerleştirerek alt ve üst kenarlarını diktim.
  • Tersini çevirerek ütüledim.
  • Göz kararı 3 pile katlayarak tekrar ütüledim.
  • Yan kenarlarını da makineye çektim.
  • Daha önce kullandığım, kullan-at maskeyi atmadan önce kestiğim lastikleri yeni maskeme diktim.
  • Bitti :)
Filitre görevi görmesi için ara kat olarak ince elyafta koyulabilir, sık sık da yıkanmalı tabiki.
Sağlıklı günler dilerim.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥