4 Mart 2012 Pazar

ALTIN KAHVE İNCİ KOLYE KÜPE

inci kolye altın kahve
İncinin zerafetini başka hiçbirşeyde göremiyorum nedense. Asalet var gibi sanki. Hep zarif kadınlar takar inciyi. Desperate Housewives' i izlemişmiydiniz? Orjinalinden bahsediyorum, orada Bree vardı kızıl saçlı olan Bree Van De Kamp :) bayılıyorum o kadına asalet akıyor her yerinden. O hep inci takar mesela. Gerçi oradaki her kadına bayılıyorum ben hepsi ayrı güzel. Biri kızıl güzeli biri esmer güzeli biri kumral güzeli sadece sarışın olan pek güzel değil ama o da dizideki en güçlü kadın karakteri çocukta yaparım kariyer de cinsinden :)
altın kahve inci set
Bu dizi hakkında sabaha kadar konuşurum çünkü, 8 sezonu soluksuz izledim ne yazıkki son sezonuymuş L
Neyse konumuza dönelim lafın özü bayılıyorum incilere, birde kahve rengi ve altın renginin uyumuna ikisini birleştirince sonuç benim çok hoşuma gitti, siz ne dersiniz? resimde 2 farklı aparatla yapılmış 2 farklı takım var. Resimlerini ayrı ayrı koymıyım dedim bi ondan bi de ondan koydum modelleri aynı sonuçta.




4 yorum:

  1. Ellerinize sağlık çok zarif olmuşlar...
    Anketinizle ilgili bir yorumda nulunmak istiyorum...bir şık daha eklemelisiniz ki bu da "hiçbiri" olmalı...
    bir çekiliş yaparsanız üye sayınız anında tavan yapar...geçtiğimiz hafta bir blogun 28 kişiden 237 kişiye yükselişine kendi gözlerimle şahit oldum...sanırım biraz rüşvet vermek gerekiyor :)...yoksa yazılarınız yada dizayn diil mevzu bahis olan...
    bir başka yol da sağa sola özellikle kodamanlara bol bol yorum yazıp oradan izleyici çekmek ki buda pek dürüstçe gelmiyor bana...
    boşverin az ama öz takipçi iyidir...baksanıza neredeyse 2000 kişi ziyaret etmiş sizi...
    sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) evet farkettim çekiliş yapmanın amacının izleyici arttırmak olduğunu malesef. rüşvet yaklaşımınız süper :D
    haklısınız aslında sırf hediye vericem diye izleyicim olmaları beni pek mutlu etmezdi heralde. çıkarsız, sırf beğendikleri için beni izleyenler daha değerli ve mutlu edici tabiki. ama ne yalan söyleyeyim insan başkalarında 1000 izleyici görünce kıskanıyor imreniyor haliyle ve acaba kötümüyüm diye düşünmeden edemiyor. gerçi daha 1 aydır ilgileniyorum bu blog işiyle birazda sabırsızlık var sanırım :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. bu arada anketime katıldığınız için teşekkür ederim... açıkcası anketi sizin bloğunuzda görmüştüm ilk ordan esinlendim :) hatta sizinkinede cevap vermek istemiştim ama kendime uygun şık bulamadım. çocuğum yok okula gönderemiyorum. emekli değilim keyfini süremiyorum. işim, ofisim yok mesaiden sonram yok. hiç bir zaman şıkkıda uymuyor :) dolayısıyle cevaplayamadım :)))

    YanıtlaSil
  4. esinlenmek demişken bir de sabun dekupajı var :)

    YanıtlaSil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥