18 Şubat 2012 Cumartesi

RESİN KAPLAMA AMETİST KOLYE



RESİN KAPLAMA AMETİST KOLYE

        İşte "bunu bende mutlaka denemeliyim" dediğim uygulamalardan biri resin kaplama nam-ı diğer yüzkat vernik uygulaması. Yarı değerli taşların en güzellerinden biri olan ametist taşının büyüleyici mor rengi (resimde taşlar lacivert gibi görünsede mor) ile uyumlu mor krizantem çiçeğinin kombinesi bu kolye eminim arkadaşlarınızı kıskandıracak :)




resin kaplama
iki sıra ametist taşıyla döşenmiş bu kolyede taşlar arasında gümüş kaplama aparatlar kullanılmıştır. kolyenin ucunda ise gümüş kaplama pendant üzerine oturtulmuş mor çiçeğe resin kaplama uygulanmıştır. resin uygulaması 2 gün gibi uzun süre alan bir uygulamadır. 


Beğendiğiniz bir resmi sizin için kolye ye çevirebilirim hemen miss_krizantem@hotmail.com a mail ile siparişinizi bildirin.
RESİN KAPLAMA AMETİST KOLYE





Yada bu ürünü almak için buraya tıklayınız.












cadence 100 kat vernik
RESİN KAPLAMA NASIL YAPILIR


YÜZKAT VERNİK NASIL YAPILIR


Öncelikle bir hobi dükkanından 100 kat vernik alınır :) bu paketin içeriği 2 ayrı şişede 2 ayrı sıvıdan ibarettir.Uygulama yapacağınız bölge dekupaj tutkalı ile tutkallanır, Kuruması beklenir. Daha sonra plastik bir kap içerisinde 2 ye 1 ölçek olacak şekilde sıvılar karıştırılır. İyice karıştığından emin olduktan sonra uygulamak istenilen zemine dökülür. Kuruma işlemi 2 gün sürdüğünden ötürü bu süre zarfında tozdan korumak için üzerine koruyucu bir şey kapatılır ve düz bir zeminde kurumaya bırakılır. Ve zaman zaman kontrol edilerek oluşan kabarcıklar iğne ile patlatılır. Ben burada mor ametist taşlarına uyum sağlasın diye ikea katoloğundan kestiğim pembe krizantem çiçeğini kullandım. Bu uygulamayı ilk defa yapan ve sonucunu merak eden ben için 2 gün oldukça uzun bir süreydi. 2 gün boyunca tozdan korumak için kapattığım kabı kaç kere kaldırdığımı bilmiyorum :))

7 yorum:

  1. çok güzel yapmışsınız ve güzel açıklamışsınız
    elinize sağlık harika olmuş bende anahtarlık vardı üzerindeki şekli kaldırdım boş metal parçası kaldı onun üzerine ne yapılırki diyordum sizin paylaşımınızı gördüm...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim beğenmenize çok memnun oldum. bloğum yeni olduğundan yorum almak ayrı bir heyecan veriyor bu yüzdende ayrıca teşekkür ederim :) ama anahtarlık yapmanıza ilham verebildiysem bu hepsinden güzel bir mutluluk olur benim için. umarım biten anahtarlığını görme şansım olur kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  3. Bu çalışmada çok güzelmiş, ellerinize sağlık.Ben yaptıklarımı hemen görmek isterim o yüzden çok oyalayan şeyler yada oyalayan değil de bekmemi gerektirecek işler beni sıkıyo :))
    Biz ne yapsak?Piyasadaki bütün İkea dergilerini toplasak mı? :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim beğenmene sevindim :)
    evet haklısın beklemek sıkıcı bir süreç, bende yaptığımı hemen görmek istiyorum. bazen görmek için okadar sabırsızlanıyorum ki yapmaya bile tahammülüm olmuyor :))
    hehe ikeacılar duymasın :)))

    YanıtlaSil
  5. aslında bize teşekkür etmeleri gerekiyo:) bir sürü insan gibi çöpe atmak yerine geri dönüşümde kullanıyoruz :)

    YanıtlaSil
  6. eveeet eveeet :)
    hem de reklamlarını yapıyoruz değil mi :)))
    bence teşekkürden fazlasını hakediyoruz burdan yetkililer duysun dimi :)
    duyuyorlarmış ve bir çuval dergi gönderiyorlarmış :)))
    yok yok istemez ama bir tablo olsaydı fena olmazdı hani ama vazoda olur yaani sorun etmem :))))))))))))))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba acaba tüm yüzeyde 100 kat vernik uygularken dekupaj tutkalı sürülmelimi bilgi verirseniz çok mutlu olurum ellerinize saglik

    YanıtlaSil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥