7 Mart 2012 Çarşamba

FİRUZE TAKI SETİ

firuze kolye - turkuaz kolye

     Bir önceki postumu biraz zenginleştireyim dedim. Küçük bir ekleme ve farklı küpelerle başka bir tasarım daha yaptım. Bu daha şatafatlı oldu sankim ne dersiniz? Ben burada biraz da Osmanlı havası hissettim. Mesela Hürrem Sultan ın gerdanına pek bi yakışırdı bu öyle değil mi? Burdan yetkililere sesleniyorum Muhteşem Yüzyıla sponsor olabilirim, parada istemem haa hürrem kolyesi diye patlasın yeter bana :D

 

doğaltaş takı seti turkuaz taşı firuze taşı

     Çok çeşitli doğaltaşlar var renk renk desen desen insan kendini kaybediyor bazen aralarında seçim yapmak gerçekten çok güç. Ben renk olarak turkuazı çok seviyorum hatta turkuaz rengi ülkemizi temsil ediyor biliyorsunuz. Gerek dekorasyonda gerekse tekstilde turkuaz ve kahverengi uyumu müthiş hoşuma gidiyor. Bu renkleri çok sevdiğimden ötürü heralde turkuaz taşına ayrı bir ilgim var. Aslında bu taşın adı firuze ama renginden dolayı genelde turkuaz deniyor. Bu taşın nazara karşı koruduğunu biliyor muydunuz? Bu inanış çok eskilere dayanıyor. Eskiden kabileler savaşa giderlerken yanlarında firuze taşı taşırlarmış kötülüklerden korunup galip gelmek için...

2 yorum:

  1. çok hoş takılar tanıştığıma memnun oldum.
    satılanlar gerçek taşmı
    tanıştığıma memnun oldum.
    :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba, bende çok memnun oldum tanıştığımıza beğenmenize de ayrıca memnun oldum :)
    evet bunlar doğal taş. taş görünümü verilmiş malzemelerim de var şuan elimde yapıyorum birini mesela, yakında yayınlıcam.
    teşekkürler...

    YanıtlaSil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥