24 Şubat 2012 Cuma

İNCİ ZERAFETİ


İ


ncileri sever misiniz? Ben bayılırım. Nedense çok asil gelirler bana. Genelde klasik bir görüntü verse de ben zenginlik kattığına görünümünüze kalite verdiğine inanıyorum. Klasik demek bir nevide vazgeçilmez demek değil midir? Tıpkı gardolabımızdaki siyahla beyaz gibi bir takı kutusunun vazgeçilmezi de incidir bence.  Tarihçesine gelirsek Dünya çapında asırlardır en çok tercih edilen kıymetli taşlardan biri olan inci; organik bir madde olarak diğer taşlardan ayrılır. Çağlar boyunca saflığın ve masumiyetin simgesi olmuş, bu sebeple de ideal bir evlilik hediyesi olarak kabul edilmiştir. “Ayın gözyaşları” olarak da adlandırılan bu taş, cennetin bulutlarından geçen meleklerin izine benzetilir. Geçmişte çoğu medeniyette, kalp hastalıklarına ve pek çok rahatsızlığa iyi geldiğine inanılmıştır. Aslına bakılırsa incinin ana maddesi olan kalsiyum karbonat, 
bugün de ilaç olarak kullanılmaktadır. 
Doğal süreçlerle ya da “kültivasyon” denilen suni yöntemlerle oluşur

Ben burada altın kaplama aparatlar kullanarak bu asil görünümü birazda zenginleştirmek istedim.
Sonuç benim hoşuma gitti siz nedersiniz?

   Satın almak için sepete ekleyiniz  J

5 yorum:

  1. Küpeler de minik küpeleri tercih ediyorum 6 tane küpe takan biri olarak:)))
    Değişik tasarımlarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım yaa zaman ayırıp incelemişsin takılarımı, tek tek de yorum bırakmışsın...
    güzel iltifatlarını büyük bir keyifle okudum ♥♥♥
    6 küpe haa ne güzel ideal müşteri :))))
    bende severim küpeyi, yara yapsada inatla takarım. benimkide 4 tane :)))

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim...
    moda bloğu sahibi olarak takılarımı nasıl buldun merak ettim :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba incilerin yanlarina taktiginiz altin cicek desenlerinde kararma oluyor mu kalitesi nedir sizinkilerin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taç yapraklarda kararma yada solma olmadı yaklaşık 3-4 yıldır kullanıyorum.

      Sil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥