1 Nisan 2012 Pazar

RENKLİ İNCİ KOLYE KÜPE

Renkli inci kolye
Renkli inciler çok hoşuma gidiyor bu aralar. Öyle güzel renkler var ki insan kendine hakim olamıyor onu mu alsam bunu mu alsam aa bu en sevdiğim renk derken evi boncukcu dükkanına çeviriyorum. En son alışverişimde eflatun mu desem mor mu desem pembe mi desem bir boncuk aldım ki rengine eridim bittim en kısa zamanda onu da paylaşacağım. Bu takımı daha önceden yapmıştım. 


renkli inci küpe
Bordo ve buzmavisi inci boncuklar kullandım. Kombinlerken hiç düşünmedim ama sanırsam Trabzon sporlu oldu :)) Tranzonlu arkadaşlara da burdan ayrıca selam olsun...
İncisiz bayan kalmasın sloganımla inci kolyeler üretmeye devam edeceğim :)) inci zerafettir...
Bu arada bazen resim yerleştirirken resime hakim olamıyorum :))) mesela yandaki fotoğrafın yan durması lazımken inatla dik duruyor. Nerede yanlış yapıyorum? 


bordo mavi trabzonspor kolyesi
renkli inci kolye

      Ürünlerimi fotoğraflaya fotoğraflaya makineyle pek bi haşır neşir oldum fotorafçılığa meyillendim sanki :)))
Çekimlerim nasıl olmuş? bazıları profesyonel gibi mi duruyo ne :))) 

6 yorum:

  1. kapaklar çok hoş, kolyenin şıklığını arttırmış bence, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) çok seviyorum bende kapakları...

    YanıtlaSil
  3. takı tasarımların çok güzel olmuş...
    fotoğraf çekimlerini de pek beğendim...
    ellerine sağlık...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. güzel bir günaydın oldu iltifatlarınız, ayrı ayrı teşekkür ederim efendim...

    YanıtlaSil
  5. Kolye çok güzel olmuş:)Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. beğenmene sevindim teşekkürler... senin de küpelerin çok güzel olmuş ;)

    YanıtlaSil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥