15 Nisan 2017 Cumartesi

PENYE İPTEN SEPET




Gördüğüme görümce olmazsam olur mu?
olmaaaz :)

Zevkli bir iş ama benim orta parmağım tığdan su topladı. Sizlerde de oluyor mu?


İlk mahsul için daha küçük bir boy deneseydim keşke ama oldu da bitti maşallah. Bütün yumağı harcadım bu sepet için. 2karış ip kaldı sadece. Ebatı 23x23 kare. Yüksekliği ise 18cm. Merak edenler için ölçü vermiş olayım bir yumaktan bu ebatta bir sepet çıkıyor... 

14 Nisan 2017 Cuma

YAĞ ŞİŞESİ BOYAMA ~ 4





İşte böyle bişey oldu. Ama gel gör ki şanssızlıklar yine peşimi bırakmadı 😡
İkinci şişenin çiçeğini kesecekken bir de ne göreyim ikinci çiçek diğerinden küçük 😱😲😨


Bunun adı kolay transfer di ama bana çıkarmadığı zorluk kalmadı 😠
Neyse canım naapalım soran olursa yağları karıştırmayayım diye farklı yaptım derim😉
Büyüğüne zeytin yağı küçüğüne ayçiçek yağı koyarım artık.



Bir de öncesi sonrası fotosu yayınlayayım dedim. Aslında daha ufak rötuşlar ve vernik aşaması var ondan sonra yaldır yaldır parlayacak ama ben paylaşımları burada noktalayayım artık.
Sevgiler...

YAĞ ŞİŞESİ BOYAMA ~ 3

dekupaj

Hani internetten aldığım kolaybtransfer benim şişeden bile büyük çıkmıştı ya. Tamam o transferi illaki başka bi yerde kullanırım ama benim şişem ne olacaktı? Öyle bembeyaz bomboş mu kalacaktı. Tabiki hayır! gönlüm buna nasıl razı gelsin di? 
Ben de ne yaptım; kolaybtransfer paketindeki modeli gösteren küçük görseli kenarlarından dikkatlice kestim adını da zor transfer koydum 😂
dekupaj Yapar gibi kullandım 😀 bunu üretenler bana çok kızacak ama valla yaptım naapalım mecburdum. Pişman değilim gene yaparım 😉 burdan yetkililere sesleniyorum: sakın o küçük görselleri pakete koymaktan vazgeçmeyin haa 😂
uygulama sonraki postta :)
sevgiler...

YAĞ ŞİŞESİ BOYAMA ~ 2


Bu kolay transferi şişenin üzerinde boyadığım beyaz bölüm için almıştım lakin alışverişi internetten yaparken boyutuna dikkat etmezsen böyle olur 😩
Benim transfer şişenin beyaz bölümünü bırak şişeden bile Büyük çıktı 😨
Tabiki benim hatam. Farklı boyutlarda farklı desenlere 20 sekmede bakıcam diye devreler yandı 😀
Ama sorun değil evdeki hesap çarşıya uymazsa naapılır? Tabiki ekonomi yapılır 💰
Ee bir iktisatçı olarak bana da bu yakışırdı değil mi😀
Nasıl mı? sonraki postta :)