22 Kasım 2012 Perşembe

PUANTİYECİKLERİM



     Bana mı öyle geliyor yoksa puantiyeler çok mu şirin oluyor?
Ben alırken bunlara bayıldım...

21 Kasım 2012 Çarşamba

CUPCAKE TARİFİ :)

Bu sefer gerçek :)))
Yalancı çoban hesabı gene aplike yapmıştır bu diyeceksiniz ama yok yok bu sefer dikmelik değil yemelik cupcake yaptım bildiğin unlu, şekerli, karbonhidratlı, zararlı bi okadarda tatlı :)))



MALZEMELER:
4 adet yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvı yağ

3 su bardağı un
1 paket kakao
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilin



YAPILIŞI:
Yumurta ve şeker iyice çırpılır. Süt,yağ,kakao eklenip bu karışımdan 1 su bardağı ayrılır. Sonra un,vanilya,kabartma tozu,ceviz eklenir. 175 derecede pişirilir. Kek ılındıktan sonra ayrılan karışım üzerine dökülür. Daha ıslak bir kek istenirse karışımın içine ılık süt ve kakao eklenebilir. Üzeri arzuya göre süslenir. Afiyet olsuuun...
Aslında bu bildiğiniz browni tarifi :))) ben browniyi şu küçük kağıt kek kalıplarına döktüm bakalım nasıl olacak diye böyle oldu...

20 Kasım 2012 Salı

19 Kasım 2012 Pazartesi

CUPCAKE TARİFİ ;)


aplike
cupcake

MALZEMELER:
biraz heves

biraz cesaret
3-4 çeşit kumaş
tela
iğne iplik :)))

yoksa yemelik cupcake tarifimi vericem sandınız :))
Bu aralar isyanlardayım. Fotoğraf makinem bozuk resim çekemiyorum. Hoş son zamanlarda çokta bişey yaptığım söylenemez ama yinede yayınlamak istediğim şeyler var elimde bekleyen ama kısmet olmuyor. 
meselaaa o gazete desenli kumaşla çanta yapmıştım yayınlayamadım. 
meselaaa bayrama giderken kardeşime mutfak önlüğü takımı yapmıştım yayınlayamadım
meselaaa  bayramlıklarım :) bayram geçeli ay oldu zaten buda yetmezmiş gibi mevsim değişti kış geldi şimdi bu soğukta kısa kollu bluzumle kapri pantolonumu yayınlasam komik olcak :)
vs. vs. vs.

 Eski resimlerimi karıştırdım neler var diye. Bazen resmini çekip yayınlamayı unutuğum şeyler oluyor yada resmi beğenmeyip daha sonra tekrar çekerim deyip bıraktıklarım. Bari bunlardan birşeyler yayınlayayım dedim...
Aplikelere takmış durumdayım bunlar arasında en şirin gelen desenlerden biride cupcake deseni. Sevgili emiza yaptığı bir cupcake desenini çok güzel bir şekilde adım adım anlatmış bende ondan heveslenerek yapmaya çalıştım. İşte buda my cupcake :))