24 Mart 2012 Cumartesi

SİNGER 1409 PROMİSE DİKİŞ MAKİNESİ YORUMU



Singer 1409 promise dikiş makinesi kullanıcı yorumu
Bir süredir dikiş makinesi almayı düşünüyordum fakat dikişin D sinden anlamadığım gibi makinesinin de M sinden anlamıyordum :) bu sebeple dikiş diken yada makinesi olan blog sahiplerine ayrı ayrı sordum makinelerinin modellerini, memnuniyetlerini, tavsiyelerini vs. kimisi uzun uzun bilgiler verdi kimisi kale alıp cevap verme tenezzülünde bile bulunmadı. cevap veren vermeyen herkese teşekkür ediyorum sizlerinde yardımıyla sonunda kararımı verip bir makine aldım. Gönül isterdiki en iyisini alabilmek çünkü özelliklerine girdiğin zaman gerçekten mükemmel makineler varmış printer gibi yazı yazanı bilem varmış :) ama imkanlar dahilinde alabileceğimin en iyisini aldım. Pfaff çok iyi markaymış bide yılların markası diye genel tavsiyeler singer üzerineydi bende singerin en ucuz modeli olan 1409 promise modelini aldım. annemin makinesi de singer ve sanırım benimle yaşıt :D halada kullanıyor. bende annemin makinesi gibi birşey bekliyordum, ilk gördüğümde biraz hüsrana uğradım açıkçası çünkü annemin makinesi demir mi desem döküm mü desem öyle bir malzemeden yapılmıştı benimki ise tamamen plastikten yapılmıştı ve made in taiwan  yazıyordu. belki annem gibi 30 sene kullanamam ama genede güzel makine. bilemiyorum belkide artık bütün marka ve modeller bu şekilde plastikten üretiliyordur...
eşimle kafa kafaya verip didişe didişe keşfetmeye çalıştık makineyi çok eğlenceliydi. alıştırma olarak çarşaf kenarına zigzaglar yaptım nerdeyse çift kişilik çarşafı tek kişiliğe düşürecektim :) şuan düz gitme problemi yaşıyorum umarım zamanla çözerim :)) 9 zigzag deseni var güzel desenler iş görür. sessiz çalışıyor diyebilirim en azından anneminkinden çok sessiz, akşamları bile kullandım. Kalın dikişler dikebiliyor, 3 kat döşemelik kumaşı çekti. makineyi sadece 2 gün kullanabildim, tam hızımı almışken Antalyaya gelmem gerekti. şimdi makinem evde yapayalnız beni bekliyor ve ben ona kavuşmak için sabırsızlanıyorum :)) kullandığım 2 gün zarfında yaptıklarımı fotoğrafladım en kısa zamanda yayınlayacağım. Tabiki son derece amatörce şeyler ama benim ilk göz ağrılarım :)))
araştırma yaparken singer 1409 promise dikiş makinesi kullanıcı yorumu olarak çok araştırma yaptım ama fazla yorum bulamadım o yüzden bu yazıyı yazmaya karar verdim umarım bu makineyi araştıranlara bir faydası olur. Dikiş bilmeyen biri olarak tavsiyem ne denli kıymetlidir bilemem ama ben makinemi çok sevdim. Kalın kumaş dikebiliyor 9 ayrı deseni var, içinden kullanım cd si çıkıyor ve kutuyu dahi nasıl açacağınızı gösteriyor :) gerizekalıya anlatır gibi anlatmışlar anlayacağınız, son derece basit bir kullanımı var. Ürün singerin en ucuz modeli ama yeni çıkmış bir ürün yani tercih edilmeyen demode bir ürün değil.
Ucuz parça kumaş satın almak için BURAYA TIKLAYIN.

153 yorum:

  1. hazır giyim mezunu olup yıllarca tekstilde çalışan biri olarak aklımda işe girdiğimde duyduğum ilk cümle karşındakini gerizekalı biri olarak düşün ve ona göre anlattı!!!
    bende eve makine almayı düşünüyordum tavsiyeni dikkate alacağım:)
    güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. :)) demek gyle bir kural var ha :)))
    teşekkür ederim darısı başınıza...

    YanıtlaSil
  3. http://masinski-kutak.blogspot.com

    meraba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için çok teşekkürler,çok faydalı oldu.

      Sil
  4. bende dikişin d sinden makinanın m sinden anlamayan biri olarak makina bakıyorum, bilgiler için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. yardımcı olabildiysem ne mutlu bana. umarım sizi mutlu edecek bir makine sahibi olusunuz :)

    YanıtlaSil
  6. sağol bence de çok iyi yapmışsın bu yorumu yazarak zira bende m ve d den haberdar olmayan biri olarak tavsiyeni çok kıymetli buldum :))

    YanıtlaSil
  7. M ve D bilmeyenler klubüne bir katkım olduysa ne mutlu bana :D teşekkür ederim yazımı kıymetli bulmanız hoşuma gitti :))

    YanıtlaSil
  8. Adsız22:30

    Merhaba, bende bu makineyi almayı düşünüyorum, memnun kaldınız mı? hala tavsiye ediyor musunuz :)

    YanıtlaSil
  9. merhaba,
    alalı çok uzun bir süre olmadı, çok yoğun bir şekilde de kullanmadım, malum tecrübelide değilim o yüzden ne desem bilmiyorum. memnunum sanırım :) çok kalın kumaşlar kullandım dikmemezlik yapmadı. annem kalın kumaş iğneyi kırar dikkat et demişti öyle bişey de başıma gelmedi. tüm desenleri denedim ama zigzag deseni biraz problem çıkarıyor sanki, ip sarıyor bazen ama sadece zigzagta oluyor enteresan. ne diyim ki siz bilirsiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız16:20

      zig zag yaparken ipin ayarını biraz gerin bende makine bakıyorum araştırmalardayım 1409 modelinde sürfile yapa bilme özelliği varmı acaba :?

      Sil
    2. hiç aklıma gelmemişti zigzag yaparken ip gerginliğini ayarlamayı ilk fırsatta denicem teşekkür ederim. evtsülfile özelliği var

      Sil
  10. Adsız19:36

    hımmmss bende bu makineden almak istiyorum dikiş bilmeyen ama ögrenmek isteyen biri olaraktan fakat ikidir aynı yorumla karşılaşıyorum zigzag deseni problem yaratıyormuşşş

    YanıtlaSil
  11. evet bende araştırırken rastlamıştım ama önemsememiştim :( servise göstersem mi bilmiyorum. 9 desen var diğerleri problem çıkarmıyor ama bitek zigzag bazen problem çıkarıyor. ama 2 çeşit zigzag var ben de diğerini kullanıyorum. çokta problem değil aslında ama işte insan olmayacak olanı istiyor illa :))

    YanıtlaSil
  12. size tsk etmeden gecemedım blogunuzdan. bende m ve d özurluyum :) neyıme lazımsa dıkıse meraklandım.. bu makıneyı dusunuyorum ıyı bır tavsıye oldu benım ıcın.. dıkıs teknıklerı ve burda dergısı aldım :) ama o uzay mekığı ınsaatında kullanılabıleceğını dusunduğum paftalar benı bıraz korkuttu:( sız kursa gıttınız mı?? yardımcı olursanız sevınırım. sımdı neler yapmıssınız blogu kesfe cıkıyorum :)

    sevgıler

    fıdan

    YanıtlaSil
  13. merhaba fidan M ve D özürlülerin arasına hoşgeldin :)
    sen benden hızlıymışsın ben henüz dergi kalıp vs almadım yani hiç kıyafet dikmedim ama en kısa zamanda almayı düşünüyorum. şimdilik yastıktı örtüydü vs ile makineye elimi alıştırıyorum. umarım paftalarla savaşı sen kazanırsın nasıl kazandığını da bizlere anlatırsın :))
    kolay gele sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. merhaba yine ben. makine konusun da ben de biraz sıkıntı çekmiştim.ama şimdi ALLAH a şükürler olsun makinemin üstüne makine tanımıyorum.JANOME 6600 makine alacaklara tavsiyem.bendeki profesyonel bir makine gün geçtikce farklı işlerini keşfediyorum iyiki almışım.Teşekkürler JANOME

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullan sevgili nuran insanın makinesini sevmesi kadar güzel bişey yok :)

      Sil
  15. Canım ya ikinci el en uygun falan derken döndüm dolaştım bu makineye geldim yorumuna bayıldım çok teşekkür ederim :) Acemiyim diye ikinci el bakayım dedim bir baktım ki az bir şey fazla verip yenisini almak var :) Yoksa biz bir M ve D özürlü grubu mu kursak :)Güle güle kullan canım darısı bizim başımıza :) (blogum'a da beklerim bu arada)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makine için 2. elden vazgeçmekle en iyisini yapmışsın canım çünkü 2 gün sonra arıza çıkarsa al başına dert. ama en ucuzundan bişey alsan bile 2-3 yıl garantisi var. zaten acemilik zor zanaat :) ben mi beceremiyorum yoksa makine mi bozuldu diye afallıyo insan arada. M ve D klubü kurabiliriz çok hoş olur :)))))
      umarım gönlüne göre bir makine bulursun.
      sevgiler...

      Sil
  16. bende M D kulübündenim :) çok heves ettim 1 aydır dikişe deneme yanılma yöntemiyle 7 aylık kızıma 5 elbise diktim ,diktim denirse sadece sonuncu içime sindi ve giydiridm neyse iyiye gidiyorum sanırım yazdığın yazı için çok teşekkür ederim :) çok işime yarayacak bana da bir abla geçici süreliğine verdi makinesini ama heran geri ister diye pek hevesli değilim makineye neyse bahsettiğin markayı araştırıken senin blog a rastladım ve ben bu makineyi çok sevdim ilk resmini gördğümde sen benim olmalısın dedim :) tek iş eşimi kandırmaya geldi :) makinen hayırlı olsun güle güle kullan ...darısı bana sevgiler ASLI...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekür ederim Aslı darısı başına :) umarım eşini kandırmayı başarırsın :)))
      m ve d özürlüler için yani başlangıç için fiyatı en ideal makine bu ama inan aşk olacağın ne makineler görmen lazım...
      demek 7 aylık güzel bir mankenin var :)) Allah uzun ömür versin dik dik giydir sevgiler...

      Sil
  17. Adsız02:00

    bende d ve m özürlüler klübünüze girmeye müsait bi adayım arkadaşlar.bi heves ettim makina bakıyordum.yorumlarınız beni iyice heveslendirdi.verdiğiniz bilgiler için hepinize tşk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimiz aynıyız hem M ve D özürlüyüz hemde hevesliyiz :)) Allah sonumuzu hayır etsin bakalım :)umarım sizde gönlünüze göre bir makine bulursunuz

      Sil
  18. slm.. daha fazla dayanamadım gıttım bu makıneyı aldım :) yaklasık 1 saat sonunda ıpı doğru takıp makınayı calıstırdım :D ama sımdı gözum kapalı bıle takabılırım ıpı ;) ama gelın görun kı dıkıs oyle kolay bı ıs değılmıs:( yada ben beceremıyorum.. ısmek kursları hakkında bılgınız varmı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      hayırlı olsun iyi günlerde kullanın...
      bende ilk başına oturduğumda aynı şeyi hissetmiştim :) merak etme zamanla alışıyor insan. nasıl şimdi ipi gözün kapalı takıyorsan yakında düz dikişide gözün kapalı dikersin. ilk başlarda kumaşı nasıl zaptedeceğimi bilemiyordum yamuk yumuk gidiyordum şimdi kumaşı tutmuyorum bile kendi akıııp gidiyo. benim kenarı tiftimiş çarşafım vardı ilk iş onun etrafını dolandım antreman için ideal dön dön bitmiyo :)) tavsiye ederim.
      ismek kursları hakkında bilgim yok malesefki...

      Sil
    2. Adsız19:12

      İyi gunler ya ben bir ogrenci olarak harcliklarimi topladim bu makinayi almayi dusunuyorum.. Onerir misinizz :)

      Sil
  19. Öncelikle yorumun beni çok güldürdü güzelim ve M ve D özürlüler grubunu oluşturmayı başarmışsın çok şekersiniz :)
    Ben bildiğin gibi kendi çapımda birşeyler dikiyorum fakat benim makinem 5 yıldır kullandığım miniminnacık bir makinaydı. Taaaaa o zamanlar 36 liraya almıştım ve onunla ne perdeler ne elbiseler diktim ne pantolonlar daralttım ne paçalar kıvırdım ne kotlar diktim bilemezsin :) Sadece dikiş yapıyordu onu da bazen zor yapıyordu ama yaptı sağolsun. Eğer dikişi seviyorsan her makinayla birşeyler yapılıyor ama bir süre sonra daha iyisinin eksikliğini hissediyor insan :) Sen iyi yapmışsın başlangıçta en düşük modelini almak bence en mantıklısıydı, yüksek modellerini alıp sonradan kenara koymak makineyi ço mantıklı olmayacaktır herhalde :)
    Ben de artık makinamı değiştirmem gerektiğini biliyordum uzun zamandır ama bağlanmışım makinama ve gerek yok deyip duruyordum :) Eşim ısrarla al artık bir makina dedikçe ben buda işimi görüyor diyordum ama artık direnmekten vazgeçtim. Bugün internetten Singer 3323 siparişi verdim. İnternetten çok bakmama rağmen kullanıcı yorumlarından bir sonuç çıkmadı onun için fonksiyonlarını uygun buldum ve onu almaya karar verdim, daha elime gelmedi haliyle ama daha yüksek modellerine ben de cesaret edemedim. Bunu da bir 5 yıl kullandıktan sonra düşünürüm artık :) Eğer gerekirse aldıktan sonra ben de bu makina hakkında iyi mi diye yorum yapabilirim :) Bir elime gelsin de bakalım.. O zaman neler yaparım nelerrrrrrr :)

    YanıtlaSil
  20. evet modeli ne olursa olsun eğer işini görüyorsa insan makinesine gerçekten bağlanıyor :)) ee nede olsa biçok işi birlikte başarmış oluyorsunuz. ama dediğin gibi bi süre sonra insan bide şu özelliği olsaydı bide bu özelliği olsaydı demeye başlıyor. tahminimce ne kadar üst modelini alırsan al yinede bu cümleyi kurarsın dimi :)
    bende şimdi keşke biraz daha desen seçeneğim olsaydı demeğe başladım. makinene baktım şenaycım çok güzelmiş güle güle kullan e hemen bi siftah yaparsın artık :) yeni cicilerini görmek için sabırsızlanıyorum...

    YanıtlaSil
  21. :) Makinem geleli 2 gün oldu kurcalıyorum şimdilik . Dün bir elbise başladım ama işlerim yoğun makine ile başbaşa bıraktım onu ama az kaldı paylaşırım onu da yakında :)

    YanıtlaSil
  22. güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  23. klube merhaba tekrar :) nıhayet ıkı yastık kılıfı, kızıma bır etek ( etek dedıysem yanları duz dıkıs ustu lastık :P ) 4 sandalye kılıfı dıkmıs bulunuyorum :) sırada kapı altlığı ve bır duz etek var :) haa yastık kılıflarımı fermuarlı yaptım ;) ılk fermuar ve kılıf denemem basarı ıle sonuclandı :D bu azımle usta terzı olurum dıye pohpohluyorum kendımı :) malum ıpı makıneye 1 saatte gecırebılen bırı olarak kendımı artık pek basarılı buluyorum :) ayrıca yastık kılıflarımın kumasını 25 kurusa almıs olmanın hazzı paha bıcılemez :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo maşallah maşallah döktürmüşsün sevgili fidaneli :) iyi günlerde kullan yeni cicilerini. ne büyük bir haz değilmi bişeyler üretmek heleki maliyeti kuruşlara indirince :)) ahh ahh acaba kaynanalarımız ne büyük sevap işlemişte bizler gibi geline sahip olmuşlar değilmi :)))))) ya da eşlerimiz ;)

      Sil
  24. makınanızda ılık actınız mı hıc?? ben beceremedım de :(

    YanıtlaSil
  25. fermuar denedim ama ilik açmadım henüz. ben fermuarda bile zorlanmıştım :) ama ilik daha kolaymış gibime geliyor neden yapamadın acaba? nasıl yapılacağını mı bilemedin yoksa denedin olmadı mı? cd si varmı makinenin? yada youtube da vardır ilik açma videoları onlara bir göz atsan. üzerine düşsen yaparsın yaa baksana neler yapmışsın maşallah! hadi bak gazıda verdim yapman şart oldu :))

    YanıtlaSil
  26. wallahı verdın gazı :) ben bu akşam uğrasmazmıyım sımdı o ılık denen seyle :) bu arada ismek kursları h.sonları yok:( genelde ev hanımları ıcın olusturuluyor sanırım bu taarz kurslar. sadece sefaköy subede vardı h.sonu, ancak cmt pazar 9-16 arası :( ben de 2 cocuk+1 koca+1 iş :) haa bır de evın temızlığı vs.. kalan 1 gunumu de oraya heba edemem deyıp gıtmedım.. ılerde ıns gıdebılırım.. sımdı evde dedığım gıbı kendımce bıseyler yapmaya calısıyorum.. gecen gun aldım oğlumun pantolonunu koydum kot kumasın ustune ( kot kumaş 50 kr :) ) kestım.. sonra bırlestırmeye basladım, baktım bacaklar genıs duruyor hadı bır daha kestım tekrar dıktım :) belıne lastık takarken bıraz zorlandım.. cok temız olmuyor elbette su anda dıktıklerım.. ama en azından gıyılebılecek bırsey cıkardım ortaya.. cok teferruatlı seyler dıkeceğım gunu ıple cekıyorum.. mesela bır ceket var burda da, hatta kumasını bıle aldım :) murdum rengı tafta ;) öylece ceket olacağı gunu beklıyor, o da bende :)

    YanıtlaSil
  27. :)) aynı benim gibisin benimde mürdüm rengi kaşe bir kumaşım var daha tam karar veremedim ama şık bir kaban yada hoş bir elbise yada cici bir etek cepken takımı olmayı bekliyor. ben o kumaşı daha makineyi almadan önce almıştım. makineyi alcam ya hemencik öğrencem ya kumaşım hazır bulunsun :))) herkes tıkır tıkır dikince kolay bişey sanmıştım ama gerçekten teknik destek şartmış. kendi kendine öğrenilecek bi iş değilmiş. bende gündelik iyi kötü giyelebilecek şeyler yaptım şort gibi falan ama şık bir kıyafet için temiz işçilik lazım onun içinde daha çok ekmek yemem lazım :))
    50 kr luk kumaşları çok seviyorum bende hem yaptığın şeyin maliyeti çok düşük oluyor hemde acemilikle kumaşı heder edersen için yanmıyor o yüzden çöpçü gibi toplıyıp duruyorum 50 kr. kumaşları :)))
    umarım bizim mürdümler çürümeden ustalaşır da dikeriz cicilerimizi :)))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  28. bende bu makinayı kullanıyorum çokkkkkkkkkkk memnunummmmmmmmmmmm.canım makinam benim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  29. bir ortak yönümüz daha çıktı ha :)

    YanıtlaSil
  30. Ben de bu makineden almak istiyorum ama kararsızım... Siz 6aydır kullanıyorsunuz sanırım, hala memnun musunuz :)
    bir de ben bu makinenin aplike yapıp yapmadığını merak ettim cevaplarsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  31. merhaba hobicafe, öncelikle umarım gönlüne göre bir makinan olur.
    bu makine aplike yapıyor. hala memnunmuyum? :)))) bu tartışılır. ilk aldığım zaman hiç dikiş bilmiyordum ve bu makine bana süper ötesi gibi geliyordu. aa ne güzel 9 tane desen var demiştim. zamanla insanın beklentileri artıyor :) şimdi desenler bana yetmiyor keşke az daha para verip daha fazla desenlisini alsaydım diyorum. desen çokmu mühim bişiy yoo canım istiyo işte :)
    Almadan önce araştırırken bu modelin zigzaglarda problem çıkardığını duymuştum bu hep içimde bir korkuydu. elektronik biraz şans işi galiba. birkaç desende birkaç kere iplik falan sardı. herzaman yapmadı ama bilmiyorum benim acemiliğimden miii yoksa makinedenmiii? servise göstersem herzaman yapmıyor ki hani yapmıyo dicek :) tekrar tekrar deniyim dicem ama hangi desen yada desenlerdi unuttum. diyorumya belki benim acemiliğimdi belkide anlık bişey. onun dışında iyi. genelde kalın kumaşlar dikiyorum rahat yani. iyi makineler içinde fiyat olarak en makulu buydu ne diyimki sen bilirsin.
    insanoğlu işte doyumsuz, ilk zamanlar makinesini öpen ben :) şimdi bu dikiş cahili halimle yazı yazan makinelere göz dikiyorum iyimi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yorumunuz için çok teşekkür ederim sanırım ben de bu makineden alıcam. Diktiğiniz mutfak önlüklerini gördüm çok şirin olmuşlar dikişin Dsinden anlamadığınıza kimse inanmaz:))

      Sil
  32. ayyy asıl ben teşekkür ederim bu yorumunla ağzım kulaklarıma vardı :D

    YanıtlaSil
  33. gel gıdelım b.köy pazarına :) yenı murdumler almaya, ne dersın ??

    YanıtlaSil
  34. aaah ah hiç ordan çıkmıyom ki:D
    herzaman güzel bişeyler olmuyo ama biraz şans işi sanırım. son zamanlardaki gidişlerim hüsrandı moralim bozuldu :( zaten bayram geliyo diye şişirmişler fiyatları hainler :)
    bu aralar kafayı çarşamba pazarına taktım ben :) ama fatihi bilmiyorum daha gitmeye cesaret edemedim sen biliyosan beni götürsenee :))))

    YanıtlaSil
  35. hay allah :) yemınle ben de bılmıyorum :) gecen hafta carsamba evdeydım, hatta çarşambaya gıtmeye nıyetlendım :D ama bayram ustu gıdıp dönememek var dedım vazgectım :) sımdı bır elbıseye basladım umarım bıter :D

    YanıtlaSil
  36. oh oh maşallah bayramlık mı yoksa? umarım yetiştirirsin iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  37. ben geldımm :) hanı o murdum rengı kumasım vardı ya, ceket oldu :) ama astarı elde dıktım makınada beceremedım :) yakası da bır fena sorma gıtsın :) elbıse de, bluz oldu :)

    YanıtlaSil
  38. hoş geldiiiiiiiin :)
    yaa ne hamarat çıktın sen maşallah benim mürdüm duruyo hala...
    ha makinede ha eldi dikmişsin ya oooh güle güle giy...
    eee ama merak ediyorum ben yaptıklarını niçin yayınlamıyorsun çatlıyımmı orta yerimden yayınla yayınla...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  39. hahaha :) dıkıs blogum yok kı cnm benım :) hem ben eskı bloggerım:( ayrıca yemın ederım foto.makınamın bağlantı kablosunu bulamıyorum :) bulduğum anda söz sana gönderıcem resımlerı :) bak sımdı geldı aklıma, bu kadın ha bıre yazıyo da acaba yapıyomu dıye gelmesın aklına :)

    elımdekı kumaşlar bıtmek uzere, fermuarlarım tamamen bıttı.. bır ara pazar yapmam lazım ;)

    YanıtlaSil
  40. hahaha yok valla acaba yapıyomu diye hiç düşünmedim ama acaba nasıl oldu diye çok merak ettim :)
    evet dikiş bloğun yok çok güzel bir yemek bloğun var ama onada uzun zamandır girmemişsin... blog işinin bir süre sonra heyecanı kalmıyormu yoksa :)
    benimde bu aralar foto makinam bozuk bişey yayınlayamıyorum :)
    pazar yapmak için elindeki kumaşların bitmesini beklemek mi :)) ben bişey dikemediğim halde her hafta gidip deşeliyom tezgahları. maksat ekonomi canlansın pazarcılar sevinsin :) ama çamaşır makinem ve dolaplarım isyanda :)) aslında pazarda tezgah açsam olur haa :D

    YanıtlaSil

  41. Dikiş Makinesi Alırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

    Dikiş makinesi seçiminde bir kaç püf noktası vardır.Bunlardan bir tanesi ilik açıyor olabilmesi .Şimdiki Dikiş makinelerinde ya bir adımdailik açma var yada bir kaç adımda ilik açabilme bunlardan herhangi birini seçebilirsiniz.Zaten düz dikişi piyasadaki tüm dikiş makineleri yapabilmektedir ve zigzag dikiş de vardır.Desenli dikişleri kullanılacak olanlar içinde bunlara uygun makineleri seçebilirler.Piko yapan ve fermuar dikebilmesi dikiş makinesi alırken önemli hususlardan biridir.Dikiş makinesinde dikkat etmemis gereken önemli unsurlardan biride ayaklarının değişiyor olmasıdır.Dikiş makinesi alırken servis ağının geniş olmasıda önemlidir.

    http://www.hepsibayiden.com/Urun/Janome-1008-Dikis-Makinesi-pmu110.html

    YanıtlaSil
  42. evet önemli noktalara değinmişsiniz teşekürler...

    YanıtlaSil
  43. cmt pazarına gıttım gecen h.sonu ama husrana uğradım:( coğu tezgah yoktu bıle.. yıne de 3-4 parca bısı bulabıldım.. ben maalesef beklemek zorundayım cnm, guneslıde oturuyorum ve pazara gıtmem oldukca zor oluyor:( oğlanı anneme bırakmam gerekıyor, yol problem:( ha bak aklıma ne geldı, sen tezgahı ac buraya ben alayım olmaz mı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay inanmıyoruuum kız ben sefaköydeyim gel açayım sana tezgah bizim evde :))
      pazar macerasının hüsranla sonuçlanmasına üzüldüm bazen banada öyle oluyor biraz şans işi bazen ganimet dolu oluyor bazen hiçbişey olmuyor inşallah bidahaki sefere ganimetlerle dönersin :)

      Sil
  44. oyyy, yakınmısız bacıımm :) görusuruz ıns :) 2 acemı kafa kafaya verıp neler yaparız dımı :P

    bak kıs saka değıl valla, elınde fazla kumasın olunca bı ses ver sen bana at resımlerı alırım ben :) yaz gelsın ıns bulusur senle beraber gıderız pazara;) bu ısın sonu hayırlı görunuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) ne iyi olur sevinirim valla kız sevaba girersin hem, benim kimsem yok burda gurbetteyim :(
      o yüzden o pazar senin bu pazar benim geziyom işte :))) ama artık kumaşları tıkıcak yerim kalmadı biran önce dikmeye cesaret etmeye başlasam iyi olcak. karınca gibi istifledim de icraat yok daha :)))

      Sil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  46. bende bugun aldım makınamı sızınkınden ben 300 tl ye aldım nette 220 lıraymıs :((( neyse kendımı uzmuyorum sanırım ıyı bır makına aldım bende sızdenım hıc bısey bılmıyorum ınsallah ogrenırım en azından esıme mahcub olmamak adına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullanın :))
      yeni birşeye sahip olmanın heyecanını güzeldir heleki bu dikiş makinesi ise bambaşka bir güzelliktir :)
      umarım çok güzel işler başarırsınız makinenizle...
      kabiliyet elbetteki önemlidir ama bir şeyi öğrenmek için en gerekli olan şey istektir bence. dikiş dikmek istiyorsanız gerisi çorap söküğü gibi gelecektir paylaşımlarınızı merakla beklicem sevgiler...

      Sil
  47. Dikiş makinesi seçiminde bir kaç püf noktası vardır.Bunlardan bir tanesi ilik açıyor olabilmesi .Şimdiki Dikiş makinelerinde ya bir adımdailik açma var yada bir kaç adımda ilik açabilme bunlardan herhangi birini seçebilirsiniz.Zaten düz dikişi piyasadaki tüm dikiş makineleri yapabilmektedir ve zigzag dikiş de vardır.Desenli dikişleri kullanılacak olanlar içinde bunlara uygun makineleri seçebilirler.Piko yapan ve fermuar dikebilmesi dikiş makinesi alırken önemli hususlardan biridir.Dikiş makinesinde dikkat etmemis gereken önemli unsurlardan biride ayaklarının değişiyor olmasıdır.Dikiş makinesi alırken servis ağının geniş olmasıda önemlidir.
    http://www.hepsibayiden.com/Urun/1301-Super-Yoknaz-452-Kabineli-Zig-Zag-Makinesi-pmu94.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ama burayı reklam panosuna çevirdiniz haa
      aynı yazıyı daha öncede başka bir isimle bırakmıştınız. kopyala yapıştır usulu bütün blogları geziyorsunuz anlaşılan da ama bi bakında aynı yazıya bozuk plak gibi defalarca aynı metni yapıştırmayın bizahmet...

      Sil
  48. bugun bır buluz dıkmeye baslşadım makınada fazla sıkıntı yok az bısey kaydırsamda arada sırada oluyo :)) ama anlıyorumkı asıl ıs kalıp cıkartıp onları bırlestırıp dıkıse hazırlamakta sızler hıc kalıp cıkarttınızmı varmı verebılıcegınız puf noktaları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo kolay gelsin :)
      aslında zor bişey değil ama ilk başlarda tedirginlikten insan biraz kaydırıyor ama zamanla alışıyorsun düzgün dikebilmeye. ben ilk başlarda çarşaf yastık falan dikmiştim alıştırma için ideal :)
      kıyafet işlerinde pek tecrübem yok o yüzden tavsiye veremeyeceğim ama pratik olsun istersen sevdiğin kıyafetleri kumaşın üzerine serip kalıbını çıkartabilirsin...

      Sil
  49. http://www.cazipalisveris.com/?urun-9862-SiNGER-PROMISE-1409-DiKiS-MAKiNESi.html

    YanıtlaSil
  50. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  51. oyyy kıyamam kıs sana:( ben de beklerım herzaman.. tamam bır cmt mutlaka haberlesıp bırlıkte pazar fethıne cıkalım :) ama havaların duzelmesını beklemek lazım sankı :) ehh o zamana kadar az daha tecrube kazanmıs oluruz, umarım :D

    YanıtlaSil
  52. arkadaşlar acaba penye dikiyor mu bu makina? overlok falan penye kenarlarına? tek soru işareti bu suanda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok denediğimi söyleyemem ama penyeden penyeye değişiyor çok ince penyeleri dikmiyor üzerine kağıt koyarak diktim ozaman sorun olmuyor ama uğraştırıcı oluyor normal ve kalın penyelerde sorun olmadı kağıtsız diktim

      Sil
  53. Adsız23:05

    aciklamalariniz beni cok aydinlatti.tesekkur ediyorum.netten siparis verdim bi cevap gelmedi neden olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aydınlatıcı olmama sevindim. siparişinizle ilgili birşey söyleyemem netten sipariş dikkatli olunması gereken bir olay. sipariş vereceğiniz sitenin güvenilir olması çok önemli. bilindik ve sık tercih edilen siteleri kullanmak lazım. ve en önemlisi sipariş vermeden önce telefon yada mail yoluyla stok durumunu kontrol etmeniz sizin için faydalı olur. umarım alışverişiniz sorunsuz sonuçlanmıştır. iyi günlerde kullanın...

      Sil
  54. Adsız19:19

    merhaba benim siparis gelmedi bende bi magzadan almaya karar verdim dikis dikmeyi cok seviyorum mutluluk veriyo

    YanıtlaSil
  55. Merhaba, bende dikişten hiç anlamıyorum ama öğrenmek istiyorum. Bu makinayı araştırırken rasladım yazınıza. Çok yardımcı oldunuz teşekkür ederim. Ben de bu makinayı alacağım. Çok fazla kullanırmıyım bilmiyorum, o yüzden fazla para vermemek hem de iş görür bir makina almak istiyorum. Makina hakkındaki düşüncelerimi netleştirdiniz tekrar teşekkür ederim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  56. sevindim :) sevgiler hatice...

    YanıtlaSil
  57. Adsız09:07

    yorumları çok aydınlatıcı bulanlardan biride benim.aylardır makine arıyor pahalıya kıyamıyor ,ucuza güvenemiyorum.galiba 1409veya tredition daha üzerine çıkamam.genlerimde zikzak damarlarım iplik,damarlarımdan ise makina yağı akıyor ssanki AMA MALESEF KOCASINI KANDIRMA ÇABASINDA olanlardan biriyim.olursa size çığlıklarımı gönderirim.......++

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) umarım olur çığlıklarını dört gözle bekleyeceğim bol şans ;)

      Sil
    2. Adsız12:41

      inşallah canım .Bu arada adım ilkay.ayyyy gecenin birinde bana mesaj mı attın.teşkür walla

      Sil
  58. Adsız12:50

    İLKAY ben yine.şunları sorayım dedim.saten,tül veya kot dikimi nasıl.zikzak yaparken altına ip sarıyor bu yüzden sıkıntı çıkarıyor deniliyor acaba senin deneyimin nasıl oldu bukonuda.deri(yumuşak olanı)de diker mi.kenar süsleme çeşitleri daha fazla olsaydı keşke diyormusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnun oldum ilkaycım :)
      hepsinden diktim canım. kotu sorunsuz dikiyor hemde kaç kat diktim hatta kottan daha kalın şeylerde diktim döşemelik kumaş gibi sorun olmadı dikiyor. tüldede problem çıkarmadı. satende diktim. saten dikmesi çok zor ama bunun makineyle alakası yok makine güzel dikiyor ama saten sürekli kayıyor zapdetmesi çok zor bir kumaş. sadece penye ve jarse tarzında kumaşlar zor oluyor onlarda çok ince olursa, kalın olurlarsa sorun olmuyor. evet ilk başlarda zigzagda ip sarıyordu ama artık pek yapmıyor. zaten ben bir desende takılı kaldım hep onu kullanıyorum köşeli zigzag gibi. evet maalesef keşke daha desen olsaydı diyorum ama kıyafet dikerken hiç lazım olmuyor o desenler...

      Sil
  59. Adsız10:27

    Merhabalar, bende uzun zamandır bu makineyi araştırıyordum, ancak size bir sorum olacak. Bu makine kumaş kenarlarını kıvırmak suretiyle overlok yapıyor mu? Eğer yapıyor derseniz hemen siparişi vericem:)Diğer tüm özellikleri inceledim, zaten hobi amaçlı kullanıcam, fazlasına ihtiyacım yok. Uzun yıllar, sadece düz dikiş yapabilen mini dikiş makinesi kullanan biri için, bu makine fazlasıyla üstün gelecek gibi duruyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu makineyi beğendiyseniz alın ama ben yapıyor dedim diye almayın sonra memnun kalmazsanız üzülürüm :)
      Dikiş terimlerini çok iyi bilmiyorum kusuruma bakmayın. overlok ile sülfile aynı kapıyamı çıkar bir fikrim yok ama bu makine sülfile yapıyor :)))
      overlok makinesi diye ayrı bir alet var ve sanırım dikiş makineleri sülfile yaparak çakma overlok görevi görebiliyor diye biliyorum ama dedimya çok bilmiyorum yanlış yönlendirmek istemem. Siz isterseniz aşağıdaki linki bir inceleyin belki faydası olur.
      http://byantigone.blogspot.com/2012/05/surfile-ayag-ile-overlok-tutorial.html

      umarım yardımcı olabilmişimdir sevgiler...

      Sil
    2. Adsız10:24

      Teşekkür ederim öncelikle... Evet dediğiniz gibi overlok makineleri ayrı satılıyor, kumaşı kesmek suretiyle kenarlarına dikiş yapıyor. Bu dikiş makinelerinin de kesme aleti olmadığından kenarlarını kıvırmak suretiyle overloka benzer bir dikiş yapıyorlarmış. Yani aynen tabir ettiğiniz gibi; çakma overlok :) Singer resmi facebook sitesinde singerin tüm makinelerinde kenar kıvırma özelliği yazıyor. Olmadı dediğiniz gibi sulfile yaparım. Sonuç olarak ben bu makinenin siparişini vermeye karar verdim. Kendi üzerinizde bir külfet hissetmeyin ama nolur, bizzat çok araştırdım. Verdiğiniz bilgiler içinde çok teşekkürler. Çünkü bizler resmi sitelerin yazdıklarından daha çok; kullanıcı yorumlarına değer veriyoruz. Benim işimi fazlasıyla görecek bir makine, arıza çıkarmadığı sürece pişman olacağımı sanmıyorum. Siz almışsınız, darısı bizim başımıza artık :)

      Sil
    3. yani bildiğimi sandığım şey doğruymuş ha iyi bende sayenizde bunu öğrenmiş oldum :)
      ee ozaman güle güle kullanın inşallah demek kalıyor bana :) inşallah en kısa sürede kavuşursunuz makinenize...

      Sil
    4. Berna10:06

      Yukarıdaki yorumları yazan bendim:) Öncelikle hayırlı uğurlu olsun bana ki, dikiş makinemi aldım, hatta çoktan kullanmaya başladım bile. Sorduğum soruyu cevaplamak isterim çünkü bazı sitelerde yorum olarak farklılıklar var. Sorduğum kenar kıvırma özelliği, dikiş makinesi ayağıyla alakalı, eğer kenar kıvırma ayağı satın alırsanız bu makine ile o işi yapabilirsiniz. Makineyle beraber; standart dikiş ayağı, fermuar ayağı, ilik açma ve düğme dikme ayağı geliyor. Onun haricindekileri siz satın alıyorsunuz. Sürfile ayağı, da keza öle... Ben makinemi oldukça beğendim. Yorumlarda sesin fazla olduğunu söyleyenler olmuş, beni rahatsız etmedi, eski makineciğimden daha sessiz çünkü:) Ama bilimsel bir cevap vermek gerekirse; makinenin sesi 75 db. Benim ihtiyaçlarımı karşılıyor. Sadece eksik parçalarım var inş en kısa zamanda onları da tamamlıycam.

      Sil
    5. hayırlı olsun bernacım çok sevindimgüle güle kullan. insan çocuklar gibi şen oluyor değilmi :))
      sesi hakkında göreceli yorumlar var evet. annemin asırlık singerinden sonra bu bana gaayet sessiz gelmişti :) ama eski makineleri bilmeyenler için sesli gelebilir. daha pahalı olanlar dahamı sessiz bilmiyorum ama çokta fark olacağını sanmıyorum. sonuçta ben komşuları rahatsız etmeden akşamları gayet rahat kullanabiliyorum. ayaklara gelince ben ek olarak kenar kıvırma ayağı ve kordonlama ayağı almıştım ikisinide aldığıma değmedi sanki. kenar kıvırma güzel kıvırıyor ama dikişin görüntüsü hoşuma gitmedi. çok inci kıvırıyor kumaşın en ucunda incecik bir dikiş, dönüvercek gibi görünüyor ne bileyim belki sadece bazı kumaşlarda kullanılıyordur. ama sülfile ayağını duymamıştım. alırsan tecrübelerini paylaşmayı unutma :)
      bu arada bloğumdan parça kumaş satışı yapmayı düşünüyorum ihtiyacın olursa izlemede kal :)

      Sil
  60. Adsız23:04

    Bende a
    Aacağım galiba.yorumlariniz için cok ama cok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  61. Adsız17:36

    Hello, i think that i saw you visited my blοg so і came to “return the favor”.

    I'm trying to find things to enhance my site!I suppose its ok to use a few of your ideas!!

    My website :: pregnancy diet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız07:18

      yukarıdaki arkadaş ingilizceyi becerdiği kadar türkçeyide becerse ya... siteside iğrenç ııyyy..

      Sil
  62. Adsız08:16

    xmadame.ben İLKAY.yukarıdaki yorumlara bakarsan hatırlarsın. sana çığlıklarımı gönderiyorum.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oley oley oleeeeeeeyy!!!!!!! artık benimde JANOMEM var. JANIM BENİM.hayatımın en güzel 14 şubatı.meğer aşkım doğum günümü bekliyormuş lakin martı bekliyemem diyince... yiiihhhhhuuuuuuuuu

    YanıtlaSil
  63. çok sevindim ilkaycım güle güle kullan :)))
    doğumgününede kumaş alır artık :)
    janım janomem haa :)) ne kadar mutlu olduğun kelimerinden anlaşılıyor inan çok sevindim...
    eee artık dikiş zamanıııııı :)
    hemen bi blog açıyosun ilk izleyicinde ben oluyorum :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  64. Adsız17:43

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  65. Adsız01:06

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  66. Adsız06:56

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  67. Adsız07:37

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  68. Adsız09:20

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  69. Adsız03:34

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  70. Adsız14:25

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  71. çok teşekkürler bilgi için.ben de senin duruundayım şu an.ucuz ve pratik bir şey arıyorum.bilgim de yok bu konuda.ufak tefek şeyler için istiyorum.artes hakkında bir bilgin var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artesi kullanmadığım için yanlış bilgi vermek istemem ama makine alacağım zaman çok araştırmıştım ozaman artes için kalın kumaşlar dikmiyor diye yorumlar okumuştum. bende o sıralar kırlente felan çok merak sarmıştım hani ev dekorasyonunda değişiklik felan yaparım diye. döşemelik kumaşlar felan bakıyordum hep bide kottan kıyafetler dikmek hayalim vardı o yüzden artes işime yaramaz diye düşündüm o yüzden vazgeçtim. ama dediğim gibi kullanmadığım için yanlış yönlendirmek istemem. umarım umduğun gibi bir makineye sahip olursun. araştırma aşaması en zor olan :) ondan sonrası çorap söküğü gibi geliyor :) kolay gelsin sana feyzacım sevgiler...

      Sil
  72. Adsız22:31

    kimisi kot ta dikiş yapmaz kimisi penyeyi yırtar deler bu makine ile tüm kumaşları dikebilirmiyim meselam bir naylon ile herhangi bir kumaşı birleştirebilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kot diktim: sorun olmadı...
      penye diktim: penyenin çok cinsi var, çoğunda problem çıkmadı ama çok ince ve çok sünen cinsi sorunlu oldu. ondada tüyo üzerne kağıt koyup diktim...
      naylonla kumaş birleşimine örnek olarakta: ben mutfak önlüğü dikmiştim, onda arkasına su geçirmesin diye ucuz naylon önlükden arkasına astar gibi dikmiştim sorun olmadı...

      Sil
  73. Adsız03:15

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  74. Adsız08:32

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  75. Adsız05:54

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  76. Adsız09:30

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  77. Adsız05:40

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  78. Adsız11:05

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  79. Adsız11:45

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız21:11

      NEDİYONUZ LAN SİZ ERKEKSENİZ TÜRKÇE KONUŞUN.MADAM ŞUNLARA BİŞİ SÖYLE DÖVECEM WALLA...SANA LAF MI ATTILAR YOKSA HIIII!!!!!

      Sil
    2. :)))))))))) reklam yapıyolar boşver kızma yapsınlar :)

      Sil
  80. Adsız20:36

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  81. Adsız20:36

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  82. Adsız10:27

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  83. Adsız12:05

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  84. Adsız22:39

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  85. Adsız23:34

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  86. Adsız20:08

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  87. Adsız03:20

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  88. Adsız19:34

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  89. Adsız03:43

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  90. Adsız03:43

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  91. Adsız09:29

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  92. Singerde motor isiniyo diyolar dogru mu brother mi singer mi ev tipi sizce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilemiyorum motor ısınması diye bir sorun yaşamadım. belkide motoru ısıtacak kadar çok şey dikmemişimdir bilemicem :))
      brother hakkında hiç bir fikrim yok siz bilirsiniz...

      Sil
  93. Singerde motor isiniyo diyolar dogru mu brother mi singer mi ev tipi sizce :)

    YanıtlaSil
  94. Adsız15:31

    Teşekkürler bende anneler günü için anneme alacağım dikiş dikmeyi biliyor umarım yeni makinalar eskileri gibidir :)

    bu arada ben webmasterlık yaptığım için bir iki öneride bulunayım site için:
    üstteki 2 resim sitenin tamamını kapatıyor ve renkler pek uyumluolmamış tema seç,m, varsa daha rahat okunması için değiştirilebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullansın inşallah anneniz...
      tavsiyeniz için teşekkür ederim evet haklısınız sayfayı komple kaplıyorlar o resimlerin fazla büyük olduğunun farkındayım ama görseller hoşuma gitti kaldırmak istemedim :) tema seçimi var tabiki ama ozaman herkesin sayfası birbirine benziyor. belki yazlık renklere geçirip değiştiririm bloğumu ama şuan vaktim yok teşekkürler tavsiyenizi unutmıcam...

      Sil
  95. ÇOK TEŞEKKÜR EDERIM SÜPER BIR BILGI OLMUŞ BENDE BU MAKINADAN ALICAM YAZINIZ ICIMI RAHATLATTI BENDE IKIZLERIME UFAK TEFEK ŞEYLER DIKECEGIM.. SİZ NERDEN ALDINIZ MAKINANIZI HERYERDE BULABILIRMIYIM ACABA

    SEVGILER
    SEDA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim ne mutlu bana :)
      her yerde bulabilirsiniz şuan çok satılan bir model yeni ürün ve uygun fiyat olduğundan

      Sil
  96. Bu makineyi bende kullanıyorum, normal iplerde sorın yok..
    Fakat naylon iplik dikemiyorum iğneden gelen ipi mekik kısmında topluyor.. Bu sorunu yşayan yada çözüm bulan varmı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naylon iplik sınıfına girermi bilmiyorum ama ben hayalet ip denilen misinamsı renksiz iplikle de çalıştım ama dediğiniz gibi bir sorun olmadı bilemicem

      Sil
  97. Merhaba..Ben de dikiş makinesi üzerine bir araştırma yapayım dedim ve sizin sayfanıza denk geldim...okurken de güldürdünüz beni..Açıcası ben de dikişten anlamam.hevesimin kurbanıyım...a 101 magazasında 200 tl ye satılacağını görünce epey bir merak ettim..yorumunuz samimi ve bilgilendiriciydi...teşekkür ederim...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnun oldum :)
      teşekkürler...
      bu arada fiyat çok uygunmuş. aldınız mı?

      Sil
  98. Merhaba..Ben de dikiş makinesi üzerine bir araştırma yapayım dedim ve sizin sayfanıza denk geldim...okurken de güldürdünüz beni..Açıcası ben de dikişten anlamam.hevesimin kurbanıyım...a 101 magazasında 200 tl ye satılacağını görünce epey bir merak ettim..yorumunuz samimi ve bilgilendiriciydi...teşekkür ederim...:)

    YanıtlaSil
  99. Adsız18:53

    makineden aldık ama kataloktaki makineyle bizim aldığımız makine aynı değil :) kataloktaki makinedeki ayar düğmesi iki tane bizim makinenin ayar düğmesi bir tane :) bizim makinemiz 1408 katolokta 1409 un makinesi var hangisinin iyi olduğunu anlıyamadık lütfen bizi aydınlatırmısınız ? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız14:33

      Promise 1408 sadece a101 icin rekabet amaciyla uretilen bir model. Tek ayar dugmesi var o da dikis bicimleri. 1409da ek olarak sıklık ayari düğmesi var ki bu ayar oldukça önemli. Dikisi buyuk ihtimalle ikiside ayni yapiyordur ama dedigim gibi sıklık ayari aralarindaki fark. 1408 yetkili bayiilerde de satilmiyor. Ikisinide bizzat görüp inceledim. 1408'in dış plastigi biraz kalitesiz geldi bana. Bildiklerim bunlar :))

      Sil
  100. Bende singer kullaniyorum hic makina kullanmayi bilmezdim kalin incr kumas dikimi gercrkten guzel bende cok arastrdm terettutlerim vardi cunku hic makina bilgim yoktu tavdiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evt kullanımı kolay bende zorlanmadım

      Sil
  101. Merhabalar , dikiş makinesi araştırırken blogunuza denk geldim . dediğiniz gibi forumlardan ve bloglardan pek cevap alamadım.Yardımcı olabilirseniz sevinirim. Bende keçeden objeler yapıyorum .(Bloguma bakabilirsiniz.)Hatta yüksek miktarda sipariş aldım ve artık dikiş makinesine ihtiyaç duyuyorum . Singer 1409 modeliyle keçe dikimi olabilir mi? Keçelerin kalınlığı 1,3 mm ve iki kat dikicem. Yardımcı olabilirseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler.Bloguma beklerim

    ezgininrenkleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar bloğunuzu inceledim keçeyle çok cici şeyler yapmışsınız. evet bu makineyle keçe dikebilirsiniz. hatta benimde makineyle keçe dikme ilgili bir çalışmam olmuştu. linki bu http://x-madame.blogspot.com/2013/02/bebek-yastigi-bykl.html

      buradaki kullandığım keçe enkalınından sanırım 4mm. sizde makine ile rahatlıkla dikebilirsiniz diye düşünüyorum ama şöyle bir durum var makine dikişi ile yapılanlar el dikişi kadar sevimli durmuyor haberiniz olsun. el dikişinin ayrı bir havası oluyor bence

      Sil
  102. Merhabalar surekli blogunuzu takipteyim bu dikis makinesinden aldim bnde umarim memnun kalirim :) moda tasarimi okuyrum blog acmya karar verdim bnde yni actm :) moda hakkinda ve dikiste bilgim cok var m d den anlamayanlar icin yardmci olucagimi dsnyrm bloguma beklerimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makineniz de bloüunuz da hayırlı olsun umarım memnun kalırsınız...
      memnuniyetle teşekkürler :)

      Sil
  103. merhaba blogunuzu okudum cok guzel :) bvende bı blog actım ve modfa tasarımı okuyorum bu makıneden aldım :) ıns memnun kalırım bloguma beklerım md özurlulerını :) dıkıste ve kalıpta bılgılıyım hertyurlu sorunuzu yanıtlayabılırım tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  104. Adsız14:51

    burdaki yazılar ve yorumlar aynı kalemden çıkmış galiba...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ozaman bende sazan mı oluyorum heralde hepsine teeeek tek cevap verdim :))

      Sil
  105. Adsız21:25

    Merhaba bu dediginiz makineden bu persembe a101 gelecek. Dikis denegimim benim de yok. Siz alali yaklasik iki yil olmus sanirim hala tavsiye ediyormusunuz.tesekurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzerinden .ok zaman geçmiş cevap yazmam anlamsız olacak ama :) yorumlarımı cevapsız bırakmak tarzım değildir. a101 e gelen makine benimkinden değildi ama yakın bir versiyon. çok sık kullanamıyorum makinemi çokçeşitli işlerde yapmıyorum bu yüzden memnunum demek ne denli doğru bir ifade olur bilemem :)

      Sil
  106. makineden çok memnunum fakat nakış yapımını bilmiyorum video olarak aradım ama bulamadım nerden bakabilirim yardımcı olurmusunuz?? Teşşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arama motorları yardımcı olamadıysa bir fikrim yok üzgünüm bende yapmadım hiç

      Sil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥