22 Mart 2012 Perşembe

X madame Antalya' dan bildiriyor :)))



         Kendimi haber spikeri gibi hissettim :))) evet Xmadame Antalyadan bildiriyor sayın Birand burda hava 25 derece bahar ötesi bir gün yaşanmakta...


         Bir haftadır bloğumu aksattığımın farkındayım ama yolculuk hazırlıkları, gidenin hazırlığı, kalanın hazırlığı, bekleyenlere hediyeler falan filan derken son bir haftam koşturmacalarla geçti ve işte sonunda koşturmaca sona erdi ve Antalyadayım... İstanbuldan sonra burası cennet gibi geldi valla. güneşe hasretim dedim iliğim kemiğim ısınsın dedim güneşleneyim dedim cam kenarında ne mümkün yandııım yandııım tişört giymeyi özlemişim yaw hafifledim :)) 


1-2 haftaya İstanbula dönicem ve muhtemelen yine mont giyicem ama bu haksızlık öyle diil mi L 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥