16 Ağustos 2012 Perşembe

ÇUVAL BEZİ ŞEKERLİK



Geri dönüşüm projesi şekerlik

 Yolculuk vakti geldiiiiiiii kısmetse yarın yola çıkacağız inşallah...
Yola çıkacak herkese hayırlı yolculuklar diliyorum umarım herkes tatiline, memleketine yada her nereye gidiyorsa oraya kazasız belasız gider döner. Hepinizin bayramını şimdiden kutluyorum sevdiklerinizle şeker tadında bir bayram diliyorum kucak dolusu sevgiler... 
çuval bezi
çips kutusu
2 hafta yokum, sizleri ziyaret eder yorumlarımı eksik etmem ama post yayınlayamam o yüzden gitmeden son bir post yayınlayayım dedim umarım beğenirsiniz. Laf aramızda ben çok beğendim :))) 
Çok beğendim derken güzel oldu anlamında değil, hep cips kutusundan birşey yapmak istemiştim ama bir türlü kısmet olmamıştı ama şimdi oldu ta ta ta taaaaaaaam bu da benim geri dönüşüm projem: cips kutusundan şekerlik hemide çuval bezli otantik :))))
Çuval bezi şekerlik 
Sanırım bu çuval bezinden bir miktar daha almam gerekecek çünkü fena halde hoşuma gitti. Aklımda fikrim yok ama olsun çuval bezim olsun çamurdan olsun ama tüylü olmasın :))
Neyse lafı fazla uzatmayayım valiz hazırlıcam, yolluk hazırlıcam, buzdolabını boşaltıcam, çamaşır yıkıcam, kendimi  hazırlıcam oooo çok çalışmam lazım çook...

27 yorum:

  1. bayıldım, bayıldım...benimde iki tane atmayıp, sakladığım bu kutulardan var, çok hoş olmuş.İyi yolculuklar, iyi bayramlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim noblessecim teşekkürler. sırf kutusu için cips almıştım eşim çok dalga geçmişti:) demek 2 kutun var ha nekadar şanslısın kıskandım :))
      teşekkür ederim iyi dileklerin için canım...

      Sil
  2. Harika olmuş, ellerinize sağlık.İyi bayramlar, iyi tatiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmenize memnun oldum ayrıcada iyi dileklerinize...

      Sil
  3. Çuval bezi kumaşını ben de çok hoş bulur ve beğenirim. Geri dönüşüm projene de çok yakışmış canım.
    Hayırlı ve keyifli yolculuklar diliyorum.
    Hayırlı bayramlar.
    Sevgiler^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın çuval bezi hoş bir kumaş değil mi bende yeni müptelası oldum.
      şekerliğimi beğenmene sevindim canım iyi dileklerin içinde ayrıca teşekkürederim sevgiler...

      Sil
  4. wayyy süper olmuş, bende buna benzer kapı süsü yapmıştım (cip kutusu olmadan :D) çok şık duruyorlar gerçekten, iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkür ederim marifetli cadı şık bulmana sevindim

      Sil
  5. harika olmuş ne güzel bir dönüşüm iyi bayramlar iyi yolculuklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevindim beğenmenize teşekkürler gönül hanım

      Sil
  6. Merhaba!
    Eline saglik mademe cok hos olmus
    İyi gunlerde kullan
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler şirine beğenmene mutlu oldum sevgiler...

      Sil
  7. merhaba blogunu yeni keşfettim
    benim de stil blogum var
    üyenim
    ben de beklerim bloguma
    sevgilerr
    D.

    YanıtlaSil
  8. Çuval bezine danteli ben de çok yakıştırırım, harika olmuş senin bu çalışman, mutlaka denemeliyim ben de, hatta ben bir kaç tane yapıp tuvalet masasına bile koyabilirim, çoook zarif olmuş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim çok naziksin. haklısın çuval bezine dantel çok yakışıyor senin yapacaklarınıda şimdiden merak etmeye başladım :)

      Sil
  9. Oooooo çok güzel bir kutu olmuş buuuuu :) Sen iki hafta yokmuşsunya sensiz buralara gelesin gelmedi sen geldin bende geldim :)
    Hakikaten çok yakışmış dantel Çuvala :) Benimde hep aklımda bu cips kutusundan birşeyler yapmak hatta iki tane odada duruyor ama bir türlü elim gitmedi . Bende yapsam da senin gibi içim rahatlasa ne güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürederim şekerim hoş geldin sefalar getirdin nasıl gidiyor blog işi? alıştın bayaa bakıyorum. ilk başlarda çok karmaşık geliyor ama hiçte öle değil takıldığın yer olursa ben artık tecrübeli sayılırım :)
      kutuyu beğenmene sevindim seninde kutuların varsa bence denemelisin illa çuval olması şart diiğil bu kutular kese kağıdıyla yapsan bile hoş oluyor valla. bende kutuma kardeş yapmak istiyorum ama ramazanda aldığım kilolardan ötürü cipsi kendime yasakladım :(

      Sil
    2. Hahaha :) Ah o kilolar ahhhh :) Ben de Eceye alıyorum kendim yemiyorum yine de kilolar bende birikiyor :) Olsun bakalım bir ara yaparım herhalde :)
      Blog işine de alıştım bu aralar Ece o kadar vaktimi alıyorki birşeyler yapamadım yarım bekliyor yaptıklarım eklersem blogla da ilgileneceğim ama azcık zamana ihtiyacım var... Hepsi olcak olcaaakkk :)

      Sil
  10. haha o da iyiymiş :) maalesef ben okadar iradeli değilim karşımda biri yerken dayanamıyorum o sebeple eve girmesi yasak. bu aralar sokakta gezinirken sağıma soluma daha bi dikkatli bakınmaya başladım boş cips kutusu var mıııııı :)))))))

    YanıtlaSil
  11. ÇOK BEĞENDİM;MUHTEŞEM HEMEN DENEMELİYİM.BLOĞUNUZU TAKIBE ALIYORUM,BENDE BEKLERİM.http://burcuzun.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. İşte budur. Çuval ve dantel. Ya da kot ve dantel. Habire telis bezi harcıyorum. Zevk ortaklığımızı çok sevdim. Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çuval bezi ve dantel birlikteliği çok hoşuma gitti ayrıca dediğiniz gibi kot ve dantel uyumunu da çok çok beğenirim evet zevklerimiz gerçekten ortakmış :)))))))
      beğenmenize sevindim teşekkürler...

      Sil
  13. çok çok güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. teşekkürler unique beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  15. Ayy çok beğendim.Çuval bezini ben de bazı çalışmalarımda kullandım ve çok seviyorum.çok uyumlu.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  16. çuval bezi hoş bir malzeme gerçekten, yaptığın herşeye yakışıyor.
    beğenmene ssevindim tşk ederim...

    YanıtlaSil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥