19 Kasım 2012 Pazartesi

CUPCAKE TARİFİ ;)


aplike
cupcake

MALZEMELER:
biraz heves

biraz cesaret
3-4 çeşit kumaş
tela
iğne iplik :)))

yoksa yemelik cupcake tarifimi vericem sandınız :))
Bu aralar isyanlardayım. Fotoğraf makinem bozuk resim çekemiyorum. Hoş son zamanlarda çokta bişey yaptığım söylenemez ama yinede yayınlamak istediğim şeyler var elimde bekleyen ama kısmet olmuyor. 
meselaaa o gazete desenli kumaşla çanta yapmıştım yayınlayamadım. 
meselaaa bayrama giderken kardeşime mutfak önlüğü takımı yapmıştım yayınlayamadım
meselaaa  bayramlıklarım :) bayram geçeli ay oldu zaten buda yetmezmiş gibi mevsim değişti kış geldi şimdi bu soğukta kısa kollu bluzumle kapri pantolonumu yayınlasam komik olcak :)
vs. vs. vs.

 Eski resimlerimi karıştırdım neler var diye. Bazen resmini çekip yayınlamayı unutuğum şeyler oluyor yada resmi beğenmeyip daha sonra tekrar çekerim deyip bıraktıklarım. Bari bunlardan birşeyler yayınlayayım dedim...
Aplikelere takmış durumdayım bunlar arasında en şirin gelen desenlerden biride cupcake deseni. Sevgili emiza yaptığı bir cupcake desenini çok güzel bir şekilde adım adım anlatmış bende ondan heveslenerek yapmaya çalıştım. İşte buda my cupcake :))

20 yorum:

  1. hahaaaaaay süper...
    malzemelere bayıldım :)))
    yemek tarifi gibi oldu ilk başta :))
    elelrinize sağlık..
    cupcakeden banada var mı? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))))
      tabi tabi buyrun sıcak sıcak :)
      teşekkürler...

      Sil
  2. Kalpli kumaşın da pek güzelmiş.
    Çok hoş olmuş canım, emeğine sağlık.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürederim canım evet o kumaşı nekadar beğenerek aldım bi bilsen...

      Sil
  3. cokk guzelll...ne kadar şık görunuyor ve ıstah acıcı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim serpil hanımcım beğenmenize sevindim bi ısırık istermisiniz :)

      Sil
  4. Hahaha :) Bu tarife uyunca tutturabiliyor muyum pastayı :) Ben pek kek kabartamam da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiiiiii :)))))
      aaaaaa şenay kek kabartamıyomuuuş :D onuda yapama bi zahmet yaa yaptığın cici bici elbiseler, bluzler, ceketler, pantolonlar yeterince sinirimi bozuyo zaten :))))))

      Sil
    2. Tamam kabartırsam bir gün söylemiycem hepten uyuz olma bana :) haha :)

      Sil
    3. hahah sözmü :)))))))

      Sil
  5. çok güzel olmuşş :) bende denemelıyım dedım gorunce:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede dene eminim çok güzel yaparsın yakışır senin önlüklerine :)

      Sil
  6. çok tatlııı ben de deneyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ebrucum görünce insanın deneyesi geliyor değil mi bende görünce öyle hissetmiştim :)

      Sil
  7. bu kekin unu ,şekeri, yumurtası nerde yahuu !ben de kek tarifi var deyince koşup geldim, eee bu kek mideme oturmasın benim daha önce hiç kumaştan kek yemedim deee :)bu keki yedikten sonra, helva tarifi de ver bana lazım olcak çünkü :)neyse ben keki yemeyip bari sadece bakayım değil mi? çok şirin görünüyor, tadı hakkında yorum yapemeycem ,daha çok gencim tadına bakıp tahtalı köye gitmek istemyrumm:)

    YanıtlaSil
  8. unu şekeri felan yok filizcim. yasak! 3 beyazdan uzak duruyoruz :)))
    gerçi duruyoz duruyoz da bişey değişmiyo nedense ama uzak durmayınca çok şey değişiyo :))))

    YanıtlaSil
  9. tarif süper zaten banada un ve şeker yasak yani tam benlik bir cup cake eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. :))) teşekkür ederim pınarcım evet zararsız bir cupcake

    YanıtlaSil
  11. ne tatlı anlatmışsın yaaa, bayıldım tarife...

    YanıtlaSil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥