14 Mart 2013 Perşembe

FATİH ÇARŞAMBA PAZARI


Dün yine günlerden pazardı pardon yani çarşamba :)
Çarşamba demek pazar demek pazar demek fatih demek :)
Giderken aklımda çokça resim çekmek vardı ama ne mümkün, hava güzel olunca dün iğne atsan yere düşmüyordu. o kalabalığın içinde adım bile atamazken, ben hanım hanımcık dikilirken gelen geçen omuz atarken foto çekmek imkansızdı...
Bir ara bir köşe dönemecinde bir boşluk hissedip hemen bir kare yakaladım hepsi bu :) bide pazardan çıkınca eve dönüş yolunda bir foto çektim o kadar. Aslında orada fotoğraf çekilecek okadar güzel yerler var ki, birgün sırf foto çekmek için gitmek lazım ama ama amaları var işte :)













Fener - Balat’ta Hıristiyan dünyasının en önemli yapılarından olan Rum Ortodoks Patrikhanesi bulunuyor. Balat’ın üst taraflarında da, Kırmızı Mektep olarak bilinen Rum Lisesi, Haliç’e hakim ihtişamı ile benim çok hoşuma gidiyor.
Neyse... 
Dün bu kırmızı deriyi aldım kendime, becerebilirsem çanta yapacağım bakalım kısmet...
Bir de bu cici polarları aldım baharlık örtü niyetine ama pembe olan okadar hoşuma gitti ki yumuşacııııııııık belki seneye picama takımı yapabilirim :)

polar
deri kumaş
polar kumaş

16 yorum:

  1. AVM lerden sonra Semt pazarlarının da keyfi bir başka...

    YanıtlaSil
  2. istanbul sokaklarını biz de dolaşalım bu fotolar sayesinde güzel fikir.
    kırmızı deriye bayıldım. güzel günlerde kullan güzel kumaşlarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dolaş dolaş bitmez filizcim her semti her sokağı ayrı güzel...
      teşekkür ederim bende sevdim deriyi, umarım heba etmem bakalım :)

      Sil
  3. fotograflar ne guzell...gezmiş kadar oldum:)))ne guzel işler cıkar bu kumaslardan emınım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler serpil hanımcım umarım güzel işler çıkar :)

      Sil
  4. çok güzel şeyler yapacağından eminim..sanki biraz kırmızıyı daha çok seviyor gibisin:Dben geçen yıl ordan alıklarımdan daha bişiey dikemedim ama bu yıl inşallah değerlendireceğim kumaşlarımı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)
      aslında renk konusunda hiç cesur değilimdir hep herşeyin siyahına gider elim ama son günlerde kırmızıya çok gitmiş yeni farkettim :)
      bende aldıklarımı dikmek için 1 yıl bekledim sanırım kumaşların demini alması gerekiyor :))))))

      Sil
  5. selamlar..çarşamba pazarı çok kalabalık oluyo gerçektende ama çok güzellll...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet okadar insan nerden çıkıyo anlamak zor :) okadar büyük bir alan ama adım atacak yer yok. ve evet gerçekten güzel :)

      Sil
  6. Hiiç gitmedğim ama merak ettiğim bir pazardı :)
    bi gn nasip olurda gidersem bool bol fotoğraflıcam :)
    Bende salı pazarına gidince okadar istedğim halde resim çekemiyorum kalabalıkta çeksende sana bakışları hoş olmuyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet "ne çekiyon" der gibi bakıyolar insan çekiniyor çekmeye :))
      kısmet olurda gidersin inşallah güzel bi pazar ben hep ordayım :)

      Sil
  7. fiyatlar ucuz mu acaba bide kumaşlardan başka elbise falanda ar mi ?

    YanıtlaSil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥