22 Mart 2013 Cuma

RESİM GÖRÜNTÜLEME SORUNSALI

Bloğumdaki ve birçok kişinin bloğundaki resimleri daha önce lightbox ile görüntülüyordum, ayarlarda hiçbir değişiklik yapmamama rağmen resimleri lightbox ile görüntüleyemiyorum neden ki?
Yoksa oda mı kapanıyor kuzum :)))
Lightbox ile bir resmi açıp, üzerine tıklamak suretiylen sıradaki diğer resimleride kolayca görebiliyordum ama şimdi resmi açtığım zaman internet sayfası şeklinde açıyor. Bırak diğer resimleri görmeyi bloğu bile göremiyorsun, bloğa geridönebilmen için tarayıcıdan geri tuşuna basman gerekiyor. Çok can sıkıcı hareketler bunlar çoooooook

4 yorum:

  1. benzer sorunu bende yaşıyorum ama tüm bloglarda değil bazılarında.acaba blog ayarlarından mı kaynaklanıyor?

    YanıtlaSil
  2. ben kendi bloğumda dahil herkesin bloğunda aynı şeyle karşılaşıyorum. bak şuan seninkine baktım seninkide aynı kuzum anlayamadım ben neden oldu? bir bilen aydınlatırsa mutlu olacağım :)

    YanıtlaSil
  3. bir kaç kez denedim evet öyle bir sorun var ama sebebini bulabilmiş değilim:(

    YanıtlaSil
  4. bende denedim ayarları kontrol ettim ama sorun değişmiyor :( böyle hiç sevmedim her resim için tek tek geri dönmek yeniden tıklamak gerekiyor çok can sıkıcı...

    YanıtlaSil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥