30 Mart 2013 Cumartesi

ZERDE

Bugün benim için çok değerli birinin doğum günü...
Bu pastayı kendisine gönderiyorum :)
Hemen hemen her gün konuşup dertleştiğim arkadaşım...
Gülüp ağladığım sırdaşım...
Güzel tarifler veren kurtarıcım...
Nekadar çok konuşsamda :) bıkmadan dinleyen, akıl veren psikoloğum...
Haberleşemeyince merak eden benim için endişelenen dostum...
Hayır dualarını esirgemeyen güzel yüreklim...
Doğum günün kutlu olsun canım sağlıklı ve mutlu nice yıllar diliyorum...
İyiki varsın...

4 yorum:

  1. o zaman güzel yüreklinizin doğum gününü kutlarım.sağlıklı başarılı mutlu kocaman bir ömür diliyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım ♥

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar ince bir davranış, harika bir jest:) pasta beni bitirdi ne kadar şirin:)

    YanıtlaSil
  4. pastaya bende bayıldım :) teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥