1 Ocak 2014 Çarşamba

İSİMLİ BEBEK YASTIĞI

İSİMLİ BEBEK YASTIĞI
2014 ün ilk gününden herkese merhaba,
Umarım hepimizi güzelliklerle dolu bir yıl bekliyordur...


Yeni yıla nasıl başlarsan öyle gidermiş ya bende hamarat başlayayım dedim :)) 
İşe başladığımdan beri dikişe zaman ayırmayı çok özledim :(
Zamanım olduğunda "amaaan diksem nerede giyeceğim" derdim şimdiyse "güzel güzel giyerdim ama ne zaman dikeceğim" diyorum. hayat çok acımasız :)

Dikişe fırsat buldukça ilk tercihimi sevdiklerimden yana kullanıyorum. Bunların başında da çiçeği burnunda yeğenim geliyor tabiki. Zuzum benimm. Bu da ona yaptığım küçük şeylerden biri...























Yeğenim beğenip beğenmediğini söyleyemeyecek kadar minicik ama belki siz söyleyebilirsiniz :)))
Hepinize mutlu huzurlu sağlıklı güzel bir yıl dilerim sevgiler...

16 yorum:

  1. Hayırlı olsun diyelim yeğeniniz için :)
    Çok da şirin olmuş bu yastıkçık

    YanıtlaSil
  2. ben de hamarat başlamayı çok istesem de başlayamadım maalesef:))) çok şirin olmuş, ne kadar yaratıcı bir çalışma, ellerine sağlık
    sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hamarat başlayamadığını düşünsen de yılın ilerleyen günlerinde beni geçeceğine eminim :))
      teşekkür ederim beğenmene sevindim ama figürün yaratıcılığı bana ait değil maalesef birkaç yerde görmüştüm bu kuzucuğu. bende yapmalıyım diye çıldırdığım şeylerden biriydi :)

      Sil
  3. Çok şeker olmuş ben çok sevdim,bizim ufakliklara yapsam onlarda bayılır :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürederim :) bence de yap çok eğlenceli

      Sil
  4. Canım çok güzel olmuş.ben de yaptım kuzulu ama henüz paylaşmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin hızına yetişilmiyo zaten yapmadıın şey yok maşallah feyzacım :)
      teşekkürederim canım beğenmene sevindim

      Sil
  5. öncelikle yeni yılını kutluyorum canım.hayırlara vesile olsun.yastığı çok beğendim.kuzu figürü o kadar şirinki.ve yazıları ne kadar düzgün dikip yerleştirmişsin.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin cümlemize. çok naziksin canım teşekkür ederim bende mutlu huzurlu sağlıklı neşeli dolu dolu bir yıl dilerim.
      kuzucuğumu beğenmene sevindim :) harfler biraz uğraştırıcı oluyor oldukça özenmiştim farkedilmesi hoşuma gitti teşekkürederim :)

      Sil
  6. blogunu tasarımını çok begendim seni takibe alamadım izleyici bölumunde hata var lütfen ilgilen

    bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim .ok memnun oldum :)
      ama benim izleyici bölümüm neden bozulmuş :(
      nası yapıcaaam :((((
      nasıl düzelteceğimi henüz bilmiyorum ama uyarınız için teşekkür ederim

      Sil
  7. güzel paylaşımlarınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥