12 Aralık 2014 Cuma

BERE MODELİ















 
Bu bere modelini Derya Baykal' ın programında gördüm daha doğrusu nette videosunu gördüm. Linkini de buraya ekliyorum eminim size de çok faydası olacak. Ben örgü örmeyi pek bilmeyen biri olarak yapabildiğime göre siz de gayet kolay yaparsınız.





Aslında henüz bitirmedim. Model ayrı parça olarak örülüp birleştiriliyor. Ben zor olan bal peteği kısmını bitirdim, selanik olan diğer parçayı da bitirince birleştirip düğmelerini dikeceğim. Bitmiş halini de paylaşırım inşallah :)
Pek fazla düğme seçeneğim yok ama yinede hangi düğmenin yakıştığına karar veremedim.

Fikir verirseniz sevinirim :)
Sevgiler,

2 yorum:

  1. Merhaba bloğunuzla ilgili bir sorun yaşadığınızı söylemişsiniz, kendi bloğunuzu takip listenize ekleyin. Sorun düzeliyor. Bir de bloğunuzun ayarlar kısmından saat ayarlaması yapmanız gerekiyor. Saatin İstanbul olduğundan emin olun. İnşallah kısa sürede düzelir sorununuz. ZEUGMA isimli blog arkadaşımın aynı sorunla ilgili yazısını okuyun ve yorumlar bölümündeki önerileri deneyin. Bu arada sizi blog takip listeme ekledim, sizi de takipçilerim arasında görmek beni mutlu eder. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilginiz için teşekkür ederim. blog saatini kontrol ettim istanbul görünüyor. kendi bloğumu okuma listesine bloğumu ilk açtığım zaman almıştım zaten ama şimdi silip tekrar aldım ama bişey değişmedi :(
      yukarıda verilen linkteki yazıyı da inceledim. oradaki önerileri de yaptım. zaten önerilen biçim bendeki gibiydi. enson sevgili zeugmanın yazılarınıda okudum. ama değişen bişey yok :(
      sanırımbeklemektan başka çarem yok.
      bahane ile sizleri tanımış oldum.
      teşekkürler sevgiler...

      Sil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥