11 Ocak 2015 Pazar

CEZVE STANDI BOYAMA



 Bloğumdaki sorun hala devam ediyor :((
Oldukça can sıkıcı bir durum. Yazıyorum yayınlıyorum ama biliyorum  ki kimse göremeyecek :(
Neyse...


Bol bol post yayınlarsam blogger bana direnmeyi bırakıp yazılarımı kontrol panelinde göstermeye başlar belki diyerekten ben post yayınlamaya devam edeyim diyorum...

Aslında bu objenin önce ve sonra fotoğraflarını yanyana yayınlamak isterdim ama ben bunu boyayayım diye nasıl bir heveslen giriştiysem işe önceki halini çekmek aklıma gelmemiş maalesef. Cezve takımının standı ilk zamanlar cezvelerin saplarıyla aynı renkteydi. Ama nedense zamanla solaa solaa bambaşka bir renk aldı. Mordan pembeye pembeden sarıya dönmeye başladı. Az daha beklesem beyaza doğru rengi uçup gidecekti sanırım... 


Nasıl bir plastik kullanıyorlarsa artık. Model maalum hepiniz tanırsınız bir zamanların furya çeyiz sandığı muhabbetinin ilk çıktığı zamanlar. Çıkara çıkara tek renk çıkarmışlar aynı dönem evlenen herkesin evinde bundan var belediye dağıtmış  gibi :S 
Bu boyama işi sayesinde bu benzerlikten de kurtulmuş oldum :))
cezve sapları ve stand artık aynı değil acabaonlarıda boyasammı diye çok aklımdan geçirdim ama kullanım açısından sorun teşkil eder diye vazgeçtim.
Sonuçta sap rengi ve güller benzeşiyor yine de çok aykırı olmadı diye kendimi avutuyorum şimdilik.
Sizce nasıl çok mu aykırı olmuş ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥