23 Ocak 2015 Cuma

SU KABAĞI LAMBASI


Belki çoğunuz biliyordur belkide ilk defa görüyorsunuzdur. 
Resimdeki lamba su kabağından yapıldı. Biz Antalya da buna su kabağı diyoruz ama Trakya tarafında susak diyorlar. Kısaca organik lamba yani :))
Üzerine desen çiziliyor, noktalar yerleştiriliyor, sonra o noktalar tek tek deliniyor vs. vs.
Meşakatli, zor ve etrafı çok kirleten bir iş. Ayrıca kabak hem sert hemde ince olduğu için delerken dikkatli olmak gerekiyor yoksa direk çöp... Su kabağı bulmakta öyle kolay iş değil ayrıca hadi buldun şekli lambaya müsait mi? o yüzden çöpe gönderme lüksün yok.

 Su kabağından yapılan bu lambaları ben ilk gördüğümde bayılmıştım. Normalde her gördüğüme atlarım bende yapmak istiyorum diye, bunu da çok istedim ama yapmak kısmet olmadı. Kız kardeşime gösterdim yapmak ona kısmetmiş :) daha doğrusu onlara diyim çünkü eşiyle birlikte yapıyorlar. Bu da onların bana hediyesi :)
Neyse ben susayım da resimler konuşsun...



susak

su kabağı lamba



Sizde böyle otantik bir lambaya sahip olmak isterseniz 
benimle iletişime geçebilirsiniz.
İstediğiniz deseni gönderebilir 
yada 
mevcut yapılmışların resmini talep edebilirsiniz.

4 yorum:

  1. Süperrrr ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) teşekkürler canım beğenmene sevindimm

      Sil
  2. ne güzell bir obje olmuş yorumunu okumasam hazır alınmış zannederdim ellerinize sağlık ...izleyicinizim :)

    YanıtlaSil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥