21 Haziran 2015 Pazar

MENEKŞE TERRARIUM

    



        Daha önce buradaki yazımda bir terrarium denememden bahsetmiştim. Bu kapalı ortamda bitkinin kendi doğal ortamını yaratıp yaşaması gerekiyordu ama maalesef çürüdü. Belkide suyunu fazla koydum bilemiyorum ama bir yerde bir yanlış yaptığım kesin. 


        
           Bu sefer açık terrarium deneyeceğim. Gerçi buna terrarium mu denir arajman mı denir bilemiyorum ama :)



         Kobay olarak açmamakta inat edip beni delirten menekşemi kullanacağım. Ama aramızda kalsın ben ona açmış süsü vereceğim :)



        Dekor olarak ise memleketimin taşını kullandım çok romantik değil mi? 
Salonumun ortasında memleketimin taşını toprağını izlemek beni mutlu edecek. Hem güzel bir dekor olacak hemde oldukça yüksek bir maneviyat taşıyacak.  



       Düşünsenize İstanbul un çıldırtıcı, bezdirici,iğrenç akşam trafiğini saatlerce çektikten sonra hiç ulaşamayacağım sanıp evime ulaşıp kendimi salona atınca, karşımda Antalyamın güzel plajlarından topladığım taşları seyredeceğim. Kızgın kumlardan serin sulara...  
Düşündümde bunları görmek bazen bana tatili anımsatıp acı verecek galiba :)
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥