25 Ocak 2016 Pazartesi

MİNT YEŞİLİ ROMANTİK TAKIM




Kabaşon güllerimden sıra mint yeşili olana geldi.
Romantik seri kategorisinde bir takım...
Allahım marka reklamı gibi oldu :))



Yeşil ile ilgili düşüncelerimi buradaki yazımda anlatmıştım...

Mint yeşili kabaşon güllerimi gümüş aparat ve yine mint yeşili boncuklarla kombinledim. 
Dinginlik veren bir renk olduğunu düşünüyorum. Güller de romantiklik katıyor.



Romantik deyince, keşke bir yerlerine de dantel mi sıkıştırsaydım acaba :)
Neyse ben danteli inciye yakıştırıyorum.
Hımm hemen kafamda fikirler uçuşmaya başladı.
Off keşke işe gitmek zorunda olmasam da şu kış günü sıcacık evimde sıcacık takılar yapsam :((



Neyse ben susayım da resimler konuşsun...
                              İyi haftalar olsun sevgiler...

2 yorum:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥