19 Şubat 2012 Pazar

MAVİ KELEBEK CAMDAN

mavi kelebek
          Bu kelebeği çok severek aldım. Öyle güzel bir ışıltısı var ki... Cam olduğu için yıllarca bu ışıltısını koruyacak ne mutlu ona :)) Bu aparatı çok severek aldım fakat bir türlü kombinleyemedim. Cam olduğu için üzerinde oynama yapamıyorum buda beni kısıtlıyor. Bir de sanırım yanında kullanacağım malzemeye karar veremiyorum. Boncuk hafif kalıyor altın rengi zincir çok yakıştı ama o da ince kaldı sanırım doğaltaş kullanmak en mantıklısı. Şuan elimde kaplangözü fena olmadı sanki zaten kahve-turkuaz uyumu daima hoşuma gitmiştir. Ama ay taşı gibi bir taş dahamı çok yakışır bilemedim. En kısa zamanda doğaltaş alışverişine çıkmam lazım kanımca. Tasarımın en sevdiğim yanlarından biri de alışveriiiiiiiiiş :)))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥