24 Şubat 2012 Cuma

SÜVETER BANDANA TAKIMI

B
u da cici yeğenime ördüğüm cici süveter ve bandana takımı. Örgüyü çok seviyorum ama en çokta tığ işini seviyorum heralde. Siz beğenir misiniz bilmiyorum ama yeğenim bunu çok beğendi, en çok ta bandanasını...
        Ama çantasını da istiyor haspam yandık J

Tığ işi bilenler nasıl yaptığımı anlamıştır zaten çok basit bir model ama işe yeni başlayıp çözemeyenler için şöyle kısaca nasıl ördüğümü anlatayım.

Süveter yapılışı:
8 zincir çekerek bir daire oluşturdum içerisine 3erli gruplar halinde 12 adet 3lü trabzan yaptım. Tabi her 3 tane trabzandan sonra 3 tanede zincir çektim böylece elimde kare bir parça oluştu. Sonra ip değiştirerek üst sıraya geçtim bu sıradada yine aynı işlemi yaptım üçerli gruplar halinde 24 trabzan yaptım. Son sırayı da yine aynı şekilde ama siyah iple yaptım. Böylece küçük motifim oluşmuş oldu. Böyle 48 motifi birleştirince süveterin gövdesini elde ettim. Sonrada askılarını ekledim. Bence kısa oldu ama haspam bööle istedi J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥