5 Nisan 2012 Perşembe

İLK DİKİŞİM

Evet karşınızda ilk dikişim. Dikişin D sinden anlamayan ben ne akla hizmetse bir dikiş makinesi edinmiştim bu şömentablada ilk ürünüm. Cehalet ne kötü şeymiş; "sen zaten dikişten anlamıyon da ne diye ilk deneme ürünü olarak gidiyon saten kumaş alıyon a kızım" diye diye söylendim durdum kendime. O kaygan vıcır vıcır söz dinlemeyen saten kumaşla cebelleştim durdum. Çok zor oldu ama sonuçta ben kazandım ve onu dikmeyi başardım o artık bir şömentabla :) İlk talihli olarak ta annemi seçtim ve ona hediye ettim. İlerde ünlü bir terzi olduğum zaman bu onun ilk eseriydi diye gösterirsin herkese dedim :)
pek beğenilecek bir şey değil ama annem nezaketen beğenmek zorunda kaldı :)) ama yinede takdir etti canım. kenar kıvırmak hele helede saten kumaş ile oldukça zor olmuştur afferim dedi. Birde çiçek yaptım üzerine ortası düğmeli, 2 de yaprak yapmak istedim hatta yaptım ama beğenmedim onları monte etmedim. Saten tiftik tiftik attı, iğne battıkça satenin ipleri tel tel ayrıldı, halbuki altına telada yapıştırmıştım ama aldığım kumaş işleme yapmaya hiç elverişli değilmiş ondan yani yoksa benim beceriksizliğimden diğil :))))
Resim kalitesi çok kötü oldu detaylar pek görünmüyor ama görebildiğiniz kadarıyla bende umut var mı ? :]





2 yorum:

  1. Bence gayet başarılı, çok tebrik ederim, ellerinize sağlık.. Sanki farklı bir renk ile daha mı göz alıcı olur du bilemedim.. Saten ile başlamak gerçekten cesaret işi bu arada, saygıyla eğildim önünüzde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy teşekkür ederim benimkisi cesaret değil cahillik :))) satene şekilverme aşamasına gelince farkettim nekadar zor olduğunu. öncesinde akıledebilseydim o kadar cebelleşmeyecektim :)
      kahveye kahve biraz boğucu oldu ama kumaşlar yanardönerli olduğundan şıkır şıkır aslında resimde belli olmuyor tabiki. teşekkür ederim yorumunuz beni mutlu etti...

      Sil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥