6 Nisan 2012 Cuma

POŞET DEKUPAJ :)))

sabun dekupajı

Eller gider Mersin'e ben giderim tersine :]


       Sabun dekupajı hep gördüğüm, çok beğendiğim ve yapmak istediğim bir şeydi. Annemde kaldığım süre zarfında eli boşluktan canım sıkılmaya başlayınca ne yapsam ne yapsam diye dolandım durdum. Takı yapsaaam takı malzemelerim yok derken aklıma sabun dekupajı geldi. Aslında ben evde yapıpta anneme götürecektim ama aceleden unuttum. Evde dekupaja uygun birkaç çeşit peçetem de vardı ne güzel ama malesefki annemde yokmuş :(( naapsam naapsam derken kalpli kalpli poşet gözüme ilişti olurmuki olmazmiki derken neden olmasın dedim ve oldu. 
sabun dekupajı
Annemin poşet çekmecesini talan ettim bu olmaz bu olmaz bu belki anneeee başka poşet yokmuuuu anlayacağınız çıldırttım kadını :)) 
Neyse sadede gelelim tabi peçete kadar doğal bir görüntüsü olmadı ama yinede içgüveysinden hallice oldu :)) Gerçi peçete ile yapılmışlarınında sadece internette fotolarını gördüm onlarında nasıl olduğunu bilmiyorum ama bundan daha iyi olduklarını tahmin ediyorum. Sen bunlarla idare et bir dahaki gelişime ben peçete ile yapılmışlarından getiririm dedim anneme ama annem bunları beğendi güle güle kullansın 

23 yorum:

  1. canım benim annene çok güzel sabunlar yapmışsın bende çok hevesliyim.Dün peçete aldım ama nereden nasıl başlayacağım hangi malzemeleri kullanabilirim hiç bilgim yok.fikir verirsen sevinirim..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meraketme canım öyle özel bir malzemeye gerek yok çok kolay. Tariflerde dekupaj tutkalı diyorlar ama normal tutkallada oluyor. Zaten dekupaj tutkalı hobi malzemesine girdiği için çok pahalı oluyor 100 gr alacağına aynı fiyata kiloyla normal tutkal alırsın. Dikkatedeceğin en önemli şey desenini kullanacağın peçetenin zemini ne renkse alacağın sabunlarda o renk olsun başka bişeyi yok... hadi bakalım kolay gelsin, yaptıklarını yayınlamayı unutma ama ;)

      Sil
  2. ellerine sağlık çok güzel olmuş bende peçeteden yapıyorum hiç poşetten yapmak aklıma gelmedi bende deniyecem iyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. normali peçeteden yapmak zaten ben peçete bulamayıca poşet denedim :)

      Sil
  3. bence çok güzel olmuş poşetten de.elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. gayet güzel olmuş, eline sağlık. bir teknik daha öğrendik sayende:))
    iyi günlerde kullansın anneciğin...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim asortik hem kendi adıma hem de annem adına ;)

      Sil
  5. Poşet dekupajıma gösterdiğiniz yoğun ilgiye teşekkür ederim. Görüntülenme sayısı 2 günde 4 aylık postlarımın görüntülenme sayısını geçti, birkaç güne kalmaz bloğumun en popüler yayını olacak sanırım. Bu kadar görüntülenmeye çok memnunum ama yorum sayısı çokaz :(( fakat ben yorumlarınızı da merak ediyorum...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. peçete dekopajı nasıl yapılır diye ararken 10 marifette uğlaştım bloguna.. afferim arkadaşım elindeki imkanlarla birşeyler yapmak atık malzemeyi kullanmak önemli bence.. peçete tutkalı çalışmalarından aşağı kalır yanları yok, gerçi biz fotoya bakarak yorum yapıyoruz.. ama iyi görünüyorlr merak etme.. (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlı cadı çok tatlısın :)
      dediğin gibi eldeki malzemeyi değerlendirebilmek önemli gerçekten çünkü düşünüyorum da hobi olsun, bişeyler yapayım bişeyler üreteyim çabasıyla sürekli bir malzeme alışverişine girişirsen astarı yüzünden pahalıya geliyo...

      Sil
  7. Aynen Canım.. Bu arada en son yaptığın "ÇEVİR ÇEVİR TAK KOLYE" yayınına kadar olan tüm el işlerine bayıldım.. marifetli arkadaşım, eline sağlık.. (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimmm ♥♥♥ marifetli sıfatını duymak hoşuma gitti döndüm döndüm okudum :)

      Sil
  8. mrb ben avusturya/viyanadan.. öyle canim sIkILmisti ve bakiyordum..sizin yaptiginiz sabunlar gözüme takildi cok hos gözüktüler ve banyoyada cok yakisiyolar..
    mutlaka deneyecegim..
    ellerinize saglik..
    yeni fikirlerinizi merakla bekliyoruz..
    tesekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ne kadarda hoş bir yorum olmuş çok incesiniz böyle düşünmeniz beni çok mutlu etti...
      bence de mutlaka deneyin kendinize has dekoratif bir objenizin olması çok güzel bişey ama en güzeli "bunu ben yaptım" demesi :)

      Sil
  9. Gayt de güzel olmuşbu aralar ben de sabun paçetelemeyi düşünüyorum : )

    YanıtlaSil
  10. teşekkrür ederim feyza :)
    düşünüyorsan dene bence çok zevkli, e ozaman kolay gelsin sana :)

    YanıtlaSil
  11. herşey çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Bende peçete dekupaj için malzeme siparişi verdim inşallah yapabilirim:) Değişik örnekleriniz bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmenize sevindim. içinde heves olduktan sonra ben herkesin yapabileceğini düşünüyorum. kolay gelsin :)

      Sil
  12. Allah allah yani tutkalı kavanoza sür üstüne pecete yapıştır sonra tekrar tutkal sür sonra vernikle mi yoksa verniklemeden ıslak sungerle çıkarmı. Şütfen bi mail murat-kotil@windowslive.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normal olan dediğiniz gibi ama ben bi anormallik yapıp peçete yerine poşet kullandım. sadece malzeme farklı taktik aynı :))

      Sil
  13. Allah allah yani tutkalı kavanoza sür üstüne pecete yapıştır sonra tekrar tutkal sür sonra vernikle mi yoksa verniklemeden ıslak sungerle çıkarmı. Şütfen bi mail murat-kotil@windowslive.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normal olan dediğiniz gibi ama ben bi anormallik yapıp peçete yerine poşet kullandım. sadece malzeme farklı taktik aynı ,)

      Sil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥