12 Mayıs 2012 Cumartesi

TİTANYUM KURDELE KOLYEM

titanyum kolye

         Titanyum kurdele titanyum kurdele neymiş bu böyle diye merak ettim herşeye hemen atlıcam ya ilk fırsatta gittim aldım ama nasıl hevesliyim nasıl hevesliyim eve gitmeyi zor bekliyorum çantanın içinde o kurdeleyi mıncıklayıp duruyorum o derece :))
titanyum kurdele takı


haa eve gittim nooldu??? o oldu bu oldu şu oldu derken ben bu kurdelelere elimi bilem sürmedim üzerinden 2 ay geçmiş yuh dedim kendime. Şimdi öyle sürünüyo elimde hevesim de geçmiş sanki. tabi o arada başka şeylere merak saldım ya :D neden böyle maymun iştahlıyım ben bilemiyorum... 


titanyum kolye
titanyum kurdele
Neyse yaptım gene bişeyler kurdelelerimle. aslında bu kurdele ile çok güzel çiçekler yapılıyor denemek istedim ama parça pinçik kesmem lazım heder ederim diye kesemedim.

 birde titanyum kurdele nakışı yapıyorlar bundan ama ben işin kolayına kaçıp kolye yaptım :)) ben bildiğim şeyi yapıyım da kolyelerim satılmazsa bozar çiçek yaparım naapalım...


Aslında çok tatlı bir rengi var çikolata kahve gibi ama fotoğraflar rengin tatlı tonunu bir türlü yansıtmadı sinir oldum flaşlı flaşsız farklı çekimler yaptım fakat nafile. Sanırım delikli yüzeyi olduğu için makine odaklanmakta güçlük çekiyor.
Çok asil bir görüntüsü var sanki hoşuma gitti siz ne dersiniz?
Mezuniyet, nişan düğün vs özel günleriniz için ideal olabilir. Satın almak isterseniz buraya tıklayın 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥