11 Ekim 2012 Perşembe

GERİ DÖNÜŞÜM PEÇETELİK


     Biliyorum artık bu senin dantelli çuval bezi olayından fenalık geldi diceksiniz ama inanın malzemem az kaldı biraz daha sabredin 1-2 şey daha anca kaplayabilirim :)))


Burada yaptığım kavanoz elbiselerimden ve burada yaptığım geri dönüşüm cips kutusu şekerliğimden sonra bir başka geridönüşüm projesi olarak yoğurt kutusunu seçtim. Kare şeklindeki yoğurt kutusunun tam peçetelerimin boyutunda olduğunu keşfettikten sonra onu da çuval beziyle giydirmeye karar verdim. Kutunun kenarındaki tırtıklı bölümü kesmek bir hayli oyalayıcı ve tehlikeli bir işti, plastik oldukça sertti ve tırtıklar çok sıktı neyseki parmaklarıma bir zarar gelmeden sağsalim bitirdim. Keşke yapım aşamalarınıda fotoğraflasaydım  ama çokta anlatacak birşey yok aslında kenarındaki tırtıkları kestim okadar :)


Aslında okadar diiil orada 2 yoğurt kutusu var. 1 tanesi çok alçak oluyordu anca dantelin hizasına geliyordu bende 2 yoğurt kutusunu iç içe oturtup arasına straforla destek yapıp kenarlarını yükselttim birde sağlam olsun diye kenarlarından silikonla sabitledim. Bilmem gözünüzde canlandırabildim mi?
Umarım beğenirsiniz hepinize mutlu günler...

16 yorum:

  1. Size minik bir ödülüm var. Gelip alırmısınız lütfen. Sevgiler. evhali-hulya.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. hemde koşa koşa :)))
    minik dediğin ödülün anlamı benim için çok büyük oldu :)
    kocaman kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. Çuvalbezi ve dantelden daha güzel daha vintage bişey var mı, bayılıyorum ben bu birlikteliğe. Ellerin dert görmesin, çok beğendim, çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim baharcım beğenmene sevindim sen de benim gibi vintage hayranısın sanırım :)

    YanıtlaSil
  5. ben de begendım elınıze saglık güzel olmuş . güzel sofralarda kulalanırsınız inş

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim sevgili hayal iğnesi Allah herkese güzel sofralar nasip etsin inşallah...

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel takım olmuşlar, üstelik takım farklı kutularla geliştirilebilir de...aaaay heves geldi, bana ne oluyorsa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) gelsin gelsin banada fikir ver ne geldi aklına :D
      teşekkür ederim canım beğenmene sevindim

      Sil
  8. Çok şık olmuşlar, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler ederim sevgili lilahandcraft beğenmene sevindim :D

    YanıtlaSil
  10. Geri dönüşüme son sürat devam diyorsun yani :) Ellerine sağlık çok güzelmiş. Bu tarz her kutuya yakışır herhalde çünkü harika bir uyumu var çuval ve dantelin...

    YanıtlaSil
  11. eehh işte biraz çevreci ruhumuz var bizimde :)
    teşekkür ederim şenaycım evet bu tarz kutulara yakıştı galiba. eylemlerim devam edecek :))

    YanıtlaSil
  12. çok guzel işler çıkartmışsınız ortaya.Bende blogumda sureklı kendin yap projelerine yer vermeye calısıyorum.izlemedeyim bundan sonra bende beklerim bloguma. :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş fakat ben bunu renkli şeritlerle yapıcam ve tek kutu kullanıcam ellerin dert görmesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim :) seninkini de merak edicem kolay gelsin

      Sil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥