31 Ocak 2013 Perşembe

BURDA DERGİLERİ



























         Cesaret edip aldığım kumaşları kesmeye kıyamayınca baari dedim bir kaç dergi alayım da bir de öyle deneyeyim belki cesaret gelir dedim.
Evire çevire 2 saatte anca bunları seçebildim. Neyseki adam beni kovalamadan oradan ayrılmayı başardım :))
Dergiler paketli olunca içinde ne var bilemiyorsun tamamen süpriz oldu. bazılarını çok beğendim bazılarında kayda değer bişiy bulamadım. meğersem burdanın rus sitesinde dergilerin içindeki modeller varmış. keşke daha önce oradan bakmış olsaydım. ozaman mesela 2011 in ağustos sayısını almazdım. içinde bir tane güzel model olmazmı yaa. Bir de nasıl bir dalgınlığıma geldiyse artık büyük beden sayısını almışım. üzerinde de eşşek kadar yazıyor büyük beden diye :( yuh dedim satıcının ahı tuttu heralde :))
ne biliyim ben öyle bişey olduğunu 44 bedenden başlıyor kalıplar o da hiçbir işime yaramayacak muhtemelen... 6 dergiden 2 sini boşa almış oldum :( neyse sağlık olsun inşallah bişeyler dikebilirsem moralim düzelir belki :))

10 yorum:

  1. büyük bedeni küçültürsün ne olacak canım. önce çıkarırsın kalıbı sonra her yerinden daraltırsın. ilk deneyim her zaman iyi ders olur. artık internette çok bilgi var, internetten her şeye kolay ulaşabiliyon.bundan sonra araştırarak git.burda dergilerini pdf formatında indirebiliyon hatta. içindekini görür ona göre alırsın.

    YanıtlaSil
  2. evet haklısın ne derler bir musibet bin nasihatten iyidir. başıma gelen bu musibetten sonra bidaha dergi alırken hataya düşmem inşallah :))
    evet pdf formatında bir kaç dergi indirdim ama oradan kalıp çıkarmam imkansız. paftaları 70-80 sayfaya bölmüşler, onları birleştirmek çin işkencesi olur heralde ve yazdırmaya kalksam bir dünya para tutar dergi daha ucuz :))) ama dikişi ilerlettiğim zaman en azından biçki planından kafama göre kalıp çıkarabilirim ozaman pdf formatları işimi görür. teşekkür ederim yorumun için sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. nerden buuluyorsunku gecmis sayilari fala bir saticida.ben o ayki sayisuni zor buluyorum mesela pratik dikis dergilerini almak usterdim ozellikle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güncel sayıları dergi satan marketlerde bile bulabilirsiniz. evet haklısınız bazen çabuk tükeniyor belki az getirtiyorlar bilemiyorum ama eski sayılar için sahafları dolaşmalısınız. her sayı bulunmuyor tabiki ama yinede birçok eski sayıya ulaşabilirsiniz. onlarda ambalajında hiç kullanılmamış oluyor ama geçmiş sayı olduğu için fiyatları 3-4 lira civarı oluyor. ama çok çok eski sayılar mesela 60 lar 70 ler 10-15 liraya satılıyormuş onlarıda bulmak çok zormuş.

      Sil
  4. ben size şu kadarını söyliyim eminim dikersiniz bende yeni yeni dikiş öğreniyorum ve burda dergileri çok işime yarıyor eminim sizinde yarar bu arada bir tiyo dergide her ay bir parçayı ayrıntılı dikişi anlatıyor oradan bakıp neyle ne demek istendiğini kolayca anlarsınız kolay gelsin şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşekkür ederim cesaret verdiğiniz için :)
      evet gördüm bende o ayrıntılı anlatılan bir modelle başlamaya niyetlenmiştim. ama diğerleri biraz zorlayacak gibime geldi çünkü bilen için yazılmış kısa ve öz açıklamalar var ve çok terim içeriyor ilk başta çok yabancı geldi. şekillerinde anlamını bilmek gerekiyor. ama hevesliyim inşallah azmedip bişeyler becermeye çalışacağım teşekkürler

      Sil
  5. Selam,
    Bende dikişçiyim. Yaparsınız rahat olun. Deneye deneye oluyor. Bu arada dergileri nereden aldınız. Bende Aralık 2012 sayısını kaçırdım onu alacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim verin verin cesareti iyi geliyor :)
      takıldığım yerde sorarım artık ozaman size :)
      siz kumaşlarınızı ümraniyeden aldığınıza göre karşıda oturuyorsunuz sanırım. ben dergileri bakırköyden aldım. meydanda sahaflar var onlardan...

      Sil
  6. merhaba adim aygun,size azerbaycandan yaziyorum.aylardir netten hazir kalip dregileri ariyorum,maalesef burda boyle dergiler yok,o yuzden rica ederim bana bu konuda yardim ediniz.bu dergilerden buraya nasil ge,onceden mtirte bilirim sizce?yardim edreseniz cok sevinirim.onceden tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba
      yurtdışına gönderimleri var mı bilmiyorum ama; size göndereceğim aşağıdaki linkten burda dergisine abone olabilirsiniz. böylelikle her ay derginiz adresinize postalanır...
      http://www.dbabone.com/DB-Abone-Subpage.php?dergi=burda

      Sil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥