1 Şubat 2013 Cuma

DERİ VE SÜET KUMAŞLAR

Aslında kumaş aldım demeye utanıyorum...
Alıyorum alıyorum icraat yok :))
O yüzden aldıklarımı göstermek istemiyordum ama bu seferki başka... Dayanamadım :))
İlk defa deri kumaş aldım. Neden aldım bilmiyorum aslında hiç böyle bir fikrim yoktu :)
ama sanırım rengine dayanamadım, çok tatlı bir pudra pembesi... Hayalimde şu aşağıdaki modeli yapmak var bununla... olur mu bilmem umarım heder etmem...
Bu hafta ilk defa şu meşhuuur fatih pazarına gittim. Gerçekten muazzam derecede büyüktü. Yabancısı olduğum için zorlanırım diye düşünmüştüm ama ayaklarım beni dooğru kumaşcılara götürdü bişey çekiyo yaaa :)))
Hiç görmediğim kadar deri vardı belkide bu yüzden aklımda olmadığı halde aldım. Aklıma sevgili Şenaycığımın takipçileri geldi derileri görünce. Şenay dikiş severler için bloğunda kumaş satışı yapıyor ve takipçileri sürekli deri kumaş talebinde bulunuyor ama herzaman denk gelmiyormuş. Dikiş sever için kumaşın ne anlama geldiğini çok iyi biliyorum :) kimi zaman altından bile değerli :)) o yüzden bi ara almayı düşündüm derilerden ama sonra satış işinde pekte başarılı olamadığım aklıma geldi ve vazgeçtim. İster takı olsun ister başka şey... satış işi için sanırım öncelikle çevre edinmek gerekiyor. Ya çevrem yok ya satış kabiliyetim yada satınalmaya değer ürünüm :) nedenini bilemiyorum ama satışta başarısız olduğum kesin bu nedenle almaktan vazgeçtim. Elimde kalınca işime yarayabilecek birşey değil sonuçta...

Tezgahın birini hunharca deşerken süet bir kumaş geldi elime. okadar mutlu oldum kiii verdiğim anii mutluluk refleksine satıcı dahi güldü :)) ve "abla onun başka rengide vardı kaldıysa" dedi. bende azmetttim ve buldum. Biri sütlü kahve biride deve tüyü rengi 2 tane süet kumaşım var şimdi. Gözümden bile sakınıyorum onları okadar çok sevdim ki gece koynuma alasım geldi :))))
Aslında tek aldıklarım bunlar değil trikolar ve penyelerde var ama bunların yanında pabuçları dama atıldı :)))

13 yorum:

  1. merhaba,bu ara deri tutkusu başladı bende..çok hoş bence deri herşey giyilebilir :D
    benımde bir moda blogum var ,beklerımm
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet deri gerçekten güzel giyebilene tabiki :)
      çeket ve mont dışındakiler bana çok iddalı geliyor. başkasında beğeniyorum ama kendimde düşünemiyorum :))
      bloğun güzelmiş teşekkürler...

      Sil
  2. Sevgili Xmadame, zaten kumaş severlerin çoğu dikiş yapmak için değil, kumaşı sevmek için alır. kumaşı cici kumaş diye seversin, acaba ben bundan ne diksem diye hayal edersin, o hayal kurdurma özelliği bile kumaşı sevmeye yeter.sen de satış yaparsın yavaş yavaş başlayacan. bir de blog blog gezmen lazım.millet nerden bilsin senin kumaş sattığını.benim burada kumaş pazarı yok metreyle alıyom. bir de pahalı oluyor sevdiğim kumaşlar.
    hayırlı olsun, kumaşların çok güzel. deriyi dikmeyi başrırsan her şeyi dikebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısın kumaş sevmek için var sanki :))
      yok anlatamamışım heralde, benim kumaş satmak gibi bir niyetim yok. takılarımı satamamaktan şikayetçiyim ben :)) deri severler için derilerden almak istedim fakat takılarımı bile satamazken ona hiç bulamşıyım dedim sadece.
      zaten kumaş satmak zor iş arabam olması lazım toplayıp gelebilmem için :) ama böyle parça kumaş bulma imkanı olmayanlar için sipariş alabilirim. dikişe destek :)

      Sil
  3. Bende çok severim süet kumaşı... Anammm ben daha yeni örgü örmeye başladım. sizler böyle dikiş neyin dikiyorsunuz ya. Ne yiyorsunuz, içiyorsunuz da böyle marifetli oluyorsunuz. Biri de bana anlatsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha ilahi dur daha bisey yapmadim :)) sormasorma brnde dikenlere ozendim soyundum bu ise bakalim cikabilecemmi isin icinden

      Sil
  4. Aman be kuzuuuummm nedir bu karamsarlik boyle dikis konusunda. Bu takilari yapan dikisi haydi haydi yapar, sadece bir kere yelten o kadar, sonrasinda sen birakmak istesende o kendini biraktirmiyor:) Sigara gibi bagimlilik yapiyor ama valla bunun hic bir zarari yok, hadi bi cesaret:) Sonuna kadar arkandayiz takildigin yerlerde:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım cesaretin için. evet bağımlılık olduğuna eminim kumaş almak bile bağımlılık yapmışken dikişi düşünemiyorum :)))

      Sil
  5. eğer satsaydınız mesela bu derileri alırdım, ileride bir gün cesaret ederde kumaş satışıda yaparsanız satış olacağına eminim çünkü parça kumaş piyasası yaygın değil takı ne yazıkki çok yaygın. kumaşları ölçerek ölçü bilgileri ile yüklerseniz satış şansı daha yüksek olur o zaman o kumaştan elbise hayal ederken etekle karşılaşma şansımız olmayacağı için biz dikişseverlerin daha bir mutlu olmamıza neden olur deneyin bir satışıda bizimde kumaş alma şansımız olsun(kendini düşünen blogger) :)))

    YanıtlaSil
  6. haha ilahi kendini düşünen bloger ha :)))
    sabah sabah güldürdün beni çok yaşa emi...
    hiç o açıdan düşünmemiştim ne kadarda doğru söylüyorsun. takı hem oldukça yaygın hemde herkes kendi tarzına göre ufak tefek bişeyler yapabiliyor. artık hanımlarımız araştırmacı, hobilere meyilli ve gayette becerikli artık çoğu kadın kendi kıyafetlerini kendi dikiyor. Dikiş makinesi satışları patlamış durumda...
    eee haliyle de kumaş ihtiyacı artmış olmalı değil mi :)
    Bakış açınız beni cesaretlendirdi teşekkür ederim. Parça kumaş bulamayanları mahsun bırakmamak lazım öyle değil mi :)
    Birkaç deneme paketi yayınlayayım bakayım. eğer talep alırsam bundan sonraki alışverişlerimde bool bol derilere yer veririrm :))
    sevgiler sevgili ornitorenk...

    YanıtlaSil
  7. deri kumaşı dikmek zordur. hata yaptığınızda sökmek olmaz, dikiş izi kalır. bu yüzden önce ucuz basit bir kumaştan dikerek prova edilmesini, varsa kalıp hatalarının giderilmesini ve deride iyi çalışılmasını öneriyorlar. belki biliyorsunuzdur ama yine de paylaşmak istedim. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) bilmiyordum ama acı bir tecrübeyle öğrendim :)) teşekkürler tavsiyeleriniz için

      Sil
  8. Süet dikerken makinanin ayarlari nasil olmali

    YanıtlaSil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥