3 Ocak 2013 Perşembe

DANTEL KUMAŞLAR


Bunlarda topladığım dantel kumaşlar. Lacivertle beyaz çok hoşuma gitti polar gibi yumuşacık yüzeyleri var. Siyah bildiğiniz dantel, diğer krem rengi olan ise dantelden çok triko gibi bişey. 








Büsürü dantel toplamışım hani bu sene çok modaya, hani bende harıl harıl kıyafet dikiyom ya :)))
Allahım yaa postlarıma bakarmısınız bi hep kumaş hep kumaş. aldığım kumaşlar, aldığım kumaşlar... çok naziksiniz hepinize teşekkürederim birinizde demiyonuz "habire alıyon habire alıyon da icraat yok" diye  :)))
Bak utandım şimdi kendimden :(
aaaaa bi dakka bi dakka aslında bi icraatım var ama niyeyse yayınlamadım. Dikiş aşamasını paylaşmıştım da sonucunu görmediniz. Durun ben azmedip bulayım onu sanırım yazlıkların arasındaydı :))))))))
UCUZ PARÇA KUMAŞ SATIN ALMAK İÇİN BURAYA TIKLAYIN.

14 yorum:

  1. tatlım dantelden ceket falan dik çok moda:)

    YanıtlaSil
  2. aah ah becerebilsem aklımda neler var daaa :)
    birazda cesaret istiyor sanırım ben kumaşı kesmeye kıyamıyom heder olcak diye :)))

    YanıtlaSil
  3. ooo dantelli kumaşlar...
    bunlardan güzel sexi birşeyler çıkar ortaya :))
    kolay gelsin canım.........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürederim şirinecim inşallah inşallah :)))
      ortaya bişey çıkarmayı becereyim de seksiliği kusur kalsın :)))

      Sil
  4. Hahaha :) Hep kumaş hep kumaş hani nerede icraatların kısssss :) Ahanda ben söyledim :) Puantiyelerin vardı bayılmıştım diksene onlarla bişicikkler canım ya :) Bak buradaki gri dantellere ayrı bayıldım söyleyeyim... Çok basit bir etek bile diksen bu dantellerle olunca harika dururlar hadi kolları sıva artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hah şööyle biri dürtsünde utancımdan sıvıyım kolları :)))
      puantiyeciklerim çok şirinler ama incecik onlar ablası yazlık yazlık.
      haha bak gene buldum bahane görüyonmu :)))

      Sil
  5. hehee bende kıyamıyorum ama boşver kıy gitsin başaka türlü öğrenilmiyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın canım girişmeden öğrenilmiyor 1-2 tanesini heder etmeyi göze almam lazım...
      Bişey değil kendimden şüphe etmeye başladım acaba hobim dikiş değil de kumaş almak mı :))))))))

      Sil
  6. bayıldım hepsine yahuu nerden buldun bu güzel kumaşları ?
    güzel güzel dik ,güzel güzel giy inşallah :)

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim filizcim beğenmene sevindim :)
    inşallah inşallah becerebilirsem :))))

    YanıtlaSil
  8. danteller harika ama dikince daha bir güzel oluyorlar be tabi dikersek :)

    YanıtlaSil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥