3 Ocak 2013 Perşembe

KIŞLIK KUMAŞLAR


Fotoğraf makinesinin bozuk olduğu zamanlarda almıştım bu kumaşları...
Bunlar kalın kışlık kumaşlar henüz ne yapacağımı bilmiyorum bakalım kısmet :)
Kumaşlardan çok anladığımı söyleyemem ama yeşil ve kahve olan kaşe onu biliyorum :)


 Ama diğer mürdümümsü fuşyamsı  rengini bile bilemediğim kumaşın cinsini ise bilmiyorum o da kalın kışlık bişiy ama... kumaştan anlayan (resimden çıkarabildiği kadar tabiki) cinsi konusunda beni aydınlatırsa sevinirim...
                                                                                              Sevgiler...

3 yorum:

  1. :( :( bende hemen kumaş almalıyım..güle güle dik canım hepsini..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım inşallah sen daha güzellerini bulur alırsın...

    YanıtlaSil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥