28 Haziran 2015 Pazar

PART- 2 (kulplar)

Eveeet mutfak yenileme projemin 2.aşaması eskimiş ve bazıları kırılmış kötü kulplarımı çöpe atma aşaması :)

Nası keyif aldım anlatamam...

Yalnız keyifli olamayan bir şey vardı o da kulp fiyatları :( Aslında kulpların bu kadar maliyetli olabileceğini düşünmemiştim...

         Beğendiğim tarzdaki kulplar yapı marketlerde yaklaşık 12 TL civarındaydı. İhtiyacım olan 15 kulbun maliyeti bana 180 TL ye geliyordu...

         Neyse ki internet diye bir şey var. Araştırdım ve ismi lazım değil bir siteden aynı tarzı neredeyse yarı fiyatına buldum. Tanesi 6,70 TL idi 15 tanesi 100 TL 50KR ediyor.  Kargoyu ekleyince 120 TL yi falan bulur derken bir de baktım 100 TL üzeri kargo bedava :) 50 kuruşla kargoyu bedavaya getirmiş oldum. Derken bir şeyi daha farkettim. Site yeni üyelere 10 TL indirim çeki veriyormuş :))) onu da kullanınca kulpların tanesi bana 6 TL ye gelmiş oldu. 

         Normalde bu kadar şanslı bir insan değilimdir nasıl oldu anlamadım. Aslında hemen gidip sayısal falan oynasam iyiydi... 
Sevgiler...

Mutfağımın bitmiş halini görmek için BURAYA tıklayınız.

1 yorum:

  1. sitenin adı ismi lazım değil heralde yazsaydınızda bizde faydalansaydık :) :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥___ YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER___♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥